سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ سال خوبی بود و در این سال یکی از موفق ترین کنسول های سال شد. گرچه بسیاری شک دارند که آیا نینتندو می‌تواند این میزان فروش  را در سال بعد نیز حفظ کند یا نه. اگر شما یکی از این افراد هستید، باید خوشحال باشید که شاید اشتباه کرده باشید، […]

آمازون برای نینتندو سوییچ، ۱۸ بازی مرموز لیست کرد

سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوئیچ سال خوبی بود و در این سال یکی از موفق ترین کنسول های سال شد. گرچه بسیاری شک دارند که آیا نینتندو می‌تواند این میزان فروش  را در سال بعد نیز حفظ کند یا نه. اگر شما یکی از این افراد هستید، باید خوشحال باشید که شاید اشتباه کرده باشید، زیرا آمازون ۱۸ بازی را برای نینتندو سوئیچ لیست کرده، که ممکن است نشانه ای از ادامه موفقیت ها برای نینتندو سوئیچ باشد .

اخیرا آمازون ۱۸ بازی جدید را برای نینتندو سوئیچ لیست کرده است. تمام این بازی های بدون نام در رنج قیمت ۵۹٫۹۹ دلار تا ۹۹٫۹۹ دلار می‌باشند. علاوه بر این همه این بازی ها با تاریخ آزمایشی یکسان ۲۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۶ دی ۱۳۹۸) لیست شده‌اند.

چیزی که دراین بازی ها جلب توجه می‌کند، این است که هیچکدام از بازی ها عکسی ندارند. در عوض، یک تصویر با لوگوی نینتندو سوئیچ و عنوان “در رویداد نینتندو سوئیچ معرفی شده است. باکس آرت به زودی رونمایی می شود.” است. اگر شما در ابتدای سال ۲۰۱۷ اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این تصویر تبلیغاتی‌ای است برای بازی هایی که، در رویداد نینتندو سوئیچ معرفی شده بودند، مورد استفاده قرار گرفت.

بسیاری از بازیکنان معتقدند که این بازی ها لیست شده اند، چون قرار است در ماه ژانویه، در مراسم Nintendo Direct معرفی شوند. درصورتی که اطلاعی درباره این موضوع ندارید، باید بدانید که این اطلاعات ماه ها قبل توسط شرکت الکترونیک آرتس به بیرون درز کرد و مطمعن بود از اینکه اخبار بیشتری در مورد Faith (شخصیت بازی mirror’s edge)، در یک رویداد اینترنتی که قرار است ماه آینده برگزار شود، نشان داده می شود. تا به حال، این خبر به طور رسمی تائید نشده است.

همچنین این مهم است که بدانید، ممکن است آمازون این بازی ها را به اشتباهی لیست کرده باشد. بنابراین بهتر است که شما به این اطلاعات به دید یک احتمال نگاه کنید و کمی هیجان زده شوید تا زمانی که نینتندو یا یک منبع رسمی انتشار این بازی ها را تائید کند.

آیا فکر می کنید Nintendo Direct در ماه ژانویه برگزار خواهد شد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع متن: gamefa