Final Fantasy XIV در طول این چندین سال با گسترش دهنده‌ها و محتویات دانلودی جدید همواره خود را سرپا نگه داشته و با آغاز سال جدید، ظاهراً محتویات بیشتری هم در راه این MMORPG است. تهیه‌کننده و کارگردان Final Fantast XIV یعنی نئوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) طی پست جدیدی در فروم آمریکای شمالی این عنوان، […]

Naoki Yoshida از عملکرد Final Fantasy XIV در سال ۲۰۱۷ و برنامه‌‌های آینده می‌گوید

Final Fantasy XIV در طول این چندین سال با گسترش دهنده‌ها و محتویات دانلودی جدید همواره خود را سرپا نگه داشته و با آغاز سال جدید، ظاهراً محتویات بیشتری هم در راه این MMORPG است.

تهیه‌کننده و کارگردان Final Fantast XIV یعنی نئوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) طی پست جدیدی در فروم آمریکای شمالی این عنوان، ضمن تبریک سال نو به عملکرد آن در سال ۲۰۱۷ و برنامه‌های سال ۲۰۱۸ پرداخته است.

یوشیدا گفته که ۲۰۱۷ “سال خارق‌العاده‌ای” برای Final Fantasy XIV بوده و با عرضه‌ی گسترش دهنده‌ی دوم آن یعنی Stormblood “موفقیت عالی و بزرگی” حاصل شده و منجر به “بیشتر شدن تعداد بازیکنان آنلاین بیش از هر زمان دیگری” شده است.

یوشیدا همچنین توضیح داده که اولین به‌روزرسان عمده‌ی سال ۲۰۱۸ یعنی به‌روزرسان ۴٫۲ تا اواخر ژانویه منتشر می‌گردد و برنامه‌های جشنواره‌ی طرفداران Final Fantasy XIV برای اواخر امسال در آمریکای شمالی در جریان هستند. این جشنواره در اوایل ۲۰۱۹ به پاریس و ژاپن نیز راه خواهد یافت.

با این وجود، یوشیدا افزوده که تیمشان قصد انجام کاری فراتر از برگزاری جشنواره‌های طرفداران دارد و از برگزاری رویداد دیگری خبر داده که باید منتظر جزئیات بیشتر آن ماند.

نهایتاً، نئوکی یوشیدا تصویر زیر را به اشتراک گذاشته و ذکر کرده که “من گمان می‌کنم که تنها می‌توانیم حدس بزنیم تا زمانی که حقیقت خودش را آشکار کند”.

در حال حاضر، تیم Final Fantasy XIV در استراحت برای سال نو به سر می‌برد ولی یوشیدا به طرفداران اطمینان داده که با بازگشتشان به استودیو، کار و پروسه‌ی خود را با سرعت و اراده و اشتیاق بالا از سر می‌گیرند. از این رو باید منتظر اخبار و اتفاقات خوبی در سال ۲۰۱۸ باشیم.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی، مک و پلی‌استیشن ۴ قرار دارد.

منبع متن: gamefa