به‌نظر می‌رسد فومیتو اوئدا از ترفندهای قدیمی خود برای اشاره به بازی جدیدش استفاده می‌کند. طرفداران عناوین Shadow of the Colossus ،ICO و The Last Guardian باید متوجه چنین موردی در تصویر زیر شده باشند.

شاید به یاد داشته باشید که این سه بازی توسط یکی از بخش‌های Sony به نام Team Ico به رهبری اوئدا ساخته شدند. اوئدا در میانه توسعه The Last Guardian تصمیم گرفت از Sony خارج شود و تیم مستقلی به نام GenDESIGN تاسیس کند. با این حال، آن‌ها به کار خود برروی The Last Guardian ادامه دادند اما Team Ico منحل شد.

حال، به گزارش پردیس گیم، سایت رسمی GenDESIGN به مناسب سال جدید با تصویری مرموز و جالب به‌روز شده است. وارد سایت شوید و پس از رد شدن از 4 پرنده، تصویر زیر را می‌بینید:

فومیتو اوئدا

این تصویر ممکن است هیچ معنایی نداشته باشد اما نظریه‌هایی در ادامه به شما ارائه می‌دهیم که نشان از بازی جدید اوئدا دارند.

اول از همه، یک کودک تنها و آسیب‌پذیر در اکثر مواقع به عنوان شخصیت اصلی بازی‌های اوئدا شناخته می‌شود (موی بلند و لباس او لزوما به معنای مونث بودن این شخصیت نیست). شایان ذکر است یک شخصیت با موهای بلند در لوگوی استودیوی GenDESIGN هم حضور دارد و در بخش Works سایت رسمی آن‌ها، زمانی که به قسمت "And More" می‌روید، همین شخصیت را دوباره مشاهده می‌کنید. سخت است که چنین چیزی را به عنوان اشاره‌ای به پروژه جدید آن‌ها در نظر نگیریم.

در سمت راست تصویر، احتمالا یک دست بزرگ را مشاهده می‌کنیم. در The Last Guardian و Shadow of the Colossus هم شاهد حضور موجودات عظیم بودیم. استفاده از تم روشن و تاریک هم در کارهای اوئدا بارها دیده شده است.

در هر صورت ممکن این تصویر مربوط به چیزهایی باشد که بازی‌های اوئدا به آن معروف هستند اما توجه کنید که در سایت رسمی آن‌ها، بالای این تصویر 4 پرنده هم حضور دارند و پرندگان نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که اوئدا به آن‌ها بسیار علاقه‌مند بوده و همچنین شاید تعداد این موجودات به معنای این است که چهارمین بازی او به‌زودی منتشر می‌شود.

حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم. هنوز مشخص نیست اوئدا برای بازی جدید خود با Sony یا ناشر دیگری به‌همراه بودجه زیاد کار می‌کند یا خیر. این احتمال هم وجود دارد که آن‌ها به‌صورت مستقل مشغول به ساخت بازی باشند. در هر صورت هیجان‌زده هستیم تا بدانیم او و تیم با استعدادش برای سال 2018 و فراتر از آن چه چیزی آماده کرده‌اند.

منبع متن: pardisgame