بازی Rocket League

Psyonix، سازنده بازی ورزشی و ماشینی Rocket League از حضور بیش از 40 میلیون بازیکن در این عنوان خبر داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، در حال حاضر بیش از 40 میلیون بازیکن از سراسر جهان در عنوان Rocket League ثبت نام کرده‌اند.

استودیو Psyonix در همین خصوص با انتشار توییتی از تمامی علاقه‌مندان تشکر نمود. متن این توییت در ذیل ذکر آمده است:

Rocket League هم‌اکنون میزبان بیش از 40 میلیون بازیکن از سراسر جهان است. ما از تمامی شما بابت چنین شروعی در سال میلادی جدید تشکر می‌کنیم چرا که آن را نقطه عطفی برای این عنوان می‌دانیم.

برای آن دسته از افرادی که با Rocket League آشنایی ندارند باید گفت: عنوانی فوتبالی را در نظر بگیرید که به‌صورت آنلاین 8 بازیکنان را تحت قابل ماشین‌هایی با قابلیت‌های ویژه در دو تیم مختلف روبه‌روی هم قرار می‌دهند که باید با استفاده از حرکات تاکتیکی و آکروباتیک توپی را درون دروازه تیم مقابل کنند. حداکثر در هر تیم 4 بازیکن قرار می‌گیرد که قابل تغییر نیز است. 

آقای کسرا کریمی اصل در مقاله "چرا Rocket League یکی از مهم ترین بازی‌های دهه اخیر است؟" بیان می‌کند:

راکت لیگ یک بازی مستقل است، اگر بخواهیم در ژانر تعریفش کنیم باید به آن بگوییم یکی بازی ورزشی ، در ساده ترین شکل ممکن، مکانیزم های آن در مینیمال ترین حالت به عامل حرکت، پرش و توربو خلاصه می شوند، قرار است تحت عنوان چند ماشین در یک آرنای مدرن که بی شباهت به کارزارهای گلادیاتوری نیست انواعی از فوتبال، هاکی و بسکتبال را بازی کنیم و همین ایده بکر به ظاهر ساده وقتی با درستی در بازی مورد پیاده سازی و پرداخت قرار گرفته ما را با یکی از  بهترین تجربیات ممکن از مدیوم بازی های ورزشی مواجه می سازد، اما چرا؟

منبع متن: pardisgame