صحبتهای تازه کارگردان عنوان Spider-Man در مورد حضور گسترده مایلز مورالس در بازی، و همچنین تلاشهای تیم سازنده برای بهبود هرچه بیشتر گیمپلی آن. سال ۲۰۱۸ فرا رسید، یعنی اینکه سرانجام امسال قادر خواهیم بود تا عنوان Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ تجربه نمائیم. اینکه بازی دقیقا در چه تاریخی عرضه میشود، در […]
صحبتهای تازه کارگردان عنوان Spider-Man در مورد حضور گسترده مایلز مورالس در بازی، و همچنین تلاشهای تیم سازنده برای بهبود هرچه بیشتر گیمپلی آن.
سال ۲۰۱۸ فرا رسید، یعنی اینکه سرانجام امسال قادر خواهیم بود تا عنوان Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز را برروی کنسول پلیاستیشن ۴ تجربه نمائیم. اینکه بازی دقیقا در چه تاریخی عرضه میشود، در حال حاضر مشخص نیست! بنظر میرسد با عنوانی روبرو هستیم که شخصیت پردازی مناسبی دارد. نه تنها نظارهگر دوران اوج پیتر پارکر خواهیم بود، بلکه گویا قرار است شاهد حضور پررنگتر مایلز مورالس بیش از آنچه که انتظارش را داشتهایم، باشیم. طی مصاحبهای که بتازگی وبسایت GamesTM با کارگردان عنوان Spider-Man آقای برایان انتیهار (Bryan Intihar) داشتند، ایشان اظهار کردند که حضور مورالس در بازی از آنچه که در ابتدا پیشبینی شد بود بیشتر است.
مایلز در ابتدا نقش مهمی در داستان نداشت. سپس تصمیم بر این شد تا بررسیهای بیشتری برروی این شخصیت صورت گیرد، و من شروع به مطالعه و تحقیق کردم. اگر بخواهم صادقانه بگویم، من عاشق این شخصیت شدم. همانطور که مری جین میتواند نگرشی نو در جهان بازی ایجاد کند، فکر کردم که رابطه بین مایلز و پیتر نیز چیزی متفاوت رقم خواهد زد.
لازم بذکر است رابطه خوبی بین پارکر و مورالس در جریان خواهد بود.
مایلز از پیتر جوانتر است و آنچه که تجربه میکنند و اینکه چگونه وارد زندگی یکدیگر میشوند، همگی منحصر بفرد خواهد بود. در گذشته اعلام کرده بودیم که قرار است دنیای منحصر بفردی از Spider-Man خلق کنیم، دنیایی که مشخصا از کامیکها و فیلمهای سینمایی نشأت گرفته است، اما در عین حال نیز چیزی خاص و متفاوت را ارائه میدهد… بشدت در مورد مایلز و نقش او هیجانزده هستم. قرار است چیز جذابی شود. قرار است بازیکنان شگفتزده شوند.
همچنین آقای انتیهار در مورد برخی از بهبودهای گیمپلیای که قرار است در بازی اعمال شوند، صحبت نمود:
دو موردی که بررویش کار میکنیم: حس سرعت و تنوع بخشیدن به انیمیشنهای بازی است. بنابراین شاهد موارد بسیاری که از کامیکها اقتباس گرفته شدهاند خواهید بود، اما در عین حال حس شوخ طبعی و سبک باری زیادی در شخصیت بازی گنجانده شده است. ما به دنبال رسیدن به سطح خاصی از دسترسی هستیم که در آن تواناییهایی در اختیار بازیکن قرار میگیرد. از آنجایی که هشت سال از وقایع عنکبوتی شدن شخصیت داستان میگذرد، بنابراین پیتر پارکر در انجام کارهایش تجربه دارد… باید این احساس در حرکات او نمایان شوند، و این چیزی است که ما به دنبال بهبود و تقویت آن هستیم.
عنوان Spider-Man قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود.
منبع متن: gamefa