بتازگی گزارشی در فضای توئیتر منتشر شده که خبر از انتشار تعدادی از عناوین کلاسیک شرکت کونامی برروی کنسول نینتندو سوئیچ می‌دهد. این عناوین شامل: Contra ،Castlevania the Adventure  و Gradius هستند. هنگامی که بسیار بعید بنظر می‌رسد که در آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی‌های Castlevania یا Contra توسط کونامی باشیم، اما همیشه این احتمال وجود […]

گزارش: احتمال عرضه عناوین کلاسیک شرکت کونامی برروی نینتندو سوئیچ

بتازگی گزارشی در فضای توئیتر منتشر شده که خبر از انتشار تعدادی از عناوین کلاسیک شرکت کونامی برروی کنسول نینتندو سوئیچ می‌دهد. این عناوین شامل: Contra ،Castlevania the Adventure  و Gradius هستند.

هنگامی که بسیار بعید بنظر می‌رسد که در آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی‌های Castlevania یا Contra توسط کونامی باشیم، اما همیشه این احتمال وجود دارد که به این دست از عناوین شانسی دوباره اعطاء شود – بعنوان مثال عرضه آن‌ها برروی کنسول نینتندو سوئیچ. گزارش جدیدی در فضای توئیتر منتشر شده که خبر از این می‌دهد کونامی در نظر دارد تا سه عدد از عناوین سرویس WiiWare را بهمراه یک بازی چهارم که بصورت جایزه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، برروی سوئیچ عرضه کند.

این عناوین شامل Contra Rebirth ،Castlevania the Adventure Rebirth و Gradius Rebirth هستند که تمامی آن‌ها در گذشته برای سرویس آنلاین کنسول Wii عرضه و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. در مورد بازی چهارم نیز تا زمانی که کونامی اطلاعاتی در دسترس قرار ندهد، نمی‌توان گفت که چه چیزی می‌تواند باشد. اما هیجان‌زده نشوید اگر یکی دیگر از عناوین کلاسیکی باشد که شانسی دوباره در اختیارش قرار داده شده. بعنوان مثال: Axelay.

تمامی موارد بالا براساس گزارشی در توئیتر منتشر شده‌اند، و تا زمان تائید رسمی توسط کونامی باید آن‌ها را یک شایعه در نظر گرفت. از طرفی بنظر می‌رسد کونامی در سال ۲۰۱۸ تمام تمرکز خود را برروی فرانچایزهایی بمانند Pro Evolution Soccer و Metal Gear: Survive معطوف کرده باشد. اما از سوی دیگر سال گذشته ما عنوان Super Bomberman R را داشتیم که برروی کنسول سوئیچ منتشر شد، و انتشار نسخه جدید از سری‌ای که سال‌ها از آن خبری نبود، بازیکنان را غافلگیر نمود. بنابراین شانس بازگردانی عناوین کلاسیک ذکر شده جهت بهره‌مندی کاربران نسل حاضر از آن‌ها قطعا کم نیست.

احتمالا در رویداد Nintendo Direct که ممکن است در ماه جاری برگزار شود، خبری از این عناوین بشنویم. تا آن زمان می‌توانید از تجربه این عناوین برروی Wii و Wii U لذت ببرید.

منبع متن: gamefa