LawBreakers

 ناشر عنوان LawBreakers یعنی Nexon بر این باور است که یکی شدن زمان عرضه بازی با PUBG سبب بدشانسی و فروش کم این عنوان شده است.

این چیزیست که مدیر ارشد امور مالی Nexon یعنی آقای "شیرو اویمورا" (Shiro Uemura) در آخرین جلسه درآمد مالی شرکت با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech براساس گفته‌های وی، آن‌ها انتظارات بسیاری از عنوان تیراندازی Boss Key (استودیو سازنده LawBreakers) داشته‌اند ولی جو جاکم بر بازار و PlayerUnknown’s Battlegrounds آن‌ها را از هدف‌شان دور کرده است.

"نتایج و آمار در آمریکای‌شمالی در ربع سوم سال کم‌تر از حد انتظار ما بوده، و یکی از دلایل آن فروش کم‌تر از انتظار LawBreakers است. LawBreakers یک عنوان تیراندازی منحصر‌به‌فرد بوده که کاربران حرفه‌ای را هدف قرار می‌دهد. ما انتظارات بسیار بالایی از این بازی داشتیم؛ اگرچه زمان‌بندی عرضه بازی خیلی خوب نبود و سبب بدشانسی ما شد. مخصوصا هم‌زمانی آن با عنوان محبوب PUBG که تقریبا در همان زمان عرضه شد و وضعیت بازار را برای بازی‌های تیراندازی و LawBreakers سخت کرد."

بیانیه‌ای جالب از طرف Nexon چرا که PUBG اولین بار در ماه مارس به صورت Early Access برای PC عرضه شد؛ در حالی که LawBreakers در ماه آگوست منتشر شد. جدا از زمان عرضه، هر دو بازی گروه متفاوتی از مخاطبان را هدف قرار داده بودند.

LawBreakers هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های PC و PS4 قابل بازی بوده و PUBG نیز هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس است.

آیا شما در این مورد با Nexon موافق هستید؟ به نظرتان اگر PUBG وجود نداشت، LawBreakers می‌توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

منبع متن: pardisgame