Monster Hunter World یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال به حساب می‌آید که در اواخر ماه جاری برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه می‌گردد و همان‌طور که از کپ‌کام از قبل اعلام کرده بود، قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ دیرتری منتشر شود. پیش از این تنها می‌دانستیم که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار […]

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Monster Hunter World در پاییز ۲۰۱۸ عرضه می‌گردد

Monster Hunter World یکی از مورد انتظارترین عناوین امسال به حساب می‌آید که در اواخر ماه جاری برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه می‌گردد و همان‌طور که از کپ‌کام از قبل اعلام کرده بود، قرار است برای رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ دیرتری منتشر شود. پیش از این تنها می‌دانستیم که در سال ۲۰۱۸ شاهد انتشار این نسخه خواهیم بود اما حال بازه‌ی زمانی “پاییز” به‌عنوان زمان عرضه مشخص شده است.

در حساب رسمی توئیتر Monster Hunter World، ویدئویی از تهیه‌کننده‌ی این عنوان یعنی Ryozo Tsujimoto منتشر شده که از جریان بهینه‌سازی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و و عرضه‌اش در پاییز ۲۰۱۸ خبر می‌دهد.

علاوه بر این، Tsujimoto به این موضوع اشاره نموده که به‌روزرسان‌های رایگانی برای تمامی نسخه‌های Monster Hunter World در نظر گرفته شده‌اند که هیولاها و محتویات جدید خوبی را با خود به همراه دارند.

Monster Hunter World در ۲۶ ژانویه‌ (۶ بهمن) برای کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و همان‌طور که گفته شد، در پاییز آتی به رایانه‌های شخصی راه پیدا می‌کند. طی چند وقت اخیر، تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده و همچنین شاهد مشخص شدن گزینه‌های گرافیکی آن روی پلی‌استیشن ۴ پرو و مدت زمان بخش داستانی بوده‌ایم.

منبع متن: gamefa