Shenmue 3 یکی از بازی‌های به شدت مورد انتظار است که دو نسخه قبلی آن سالیانی دور عرضه شده و طرفداران حسابی منتظر عرضه نسخه سوم آن هستند. همین فاصله زیاد بین دو نسخه اول و نسخه سوم Shenmue باعث شده این سوال برای طرفداران پیش بیاید که آیا بازی بیشتر به ریشه‌ها پایبند خواهد […]

کارگردان Shenmue 3: سیستم مبارزات این بازی با نسخه‌های قبل فرق دارد

Shenmue 3 یکی از بازی‌های به شدت مورد انتظار است که دو نسخه قبلی آن سالیانی دور عرضه شده و طرفداران حسابی منتظر عرضه نسخه سوم آن هستند. همین فاصله زیاد بین دو نسخه اول و نسخه سوم Shenmue باعث شده این سوال برای طرفداران پیش بیاید که آیا بازی بیشتر به ریشه‌ها پایبند خواهد بود و به دنبال راضی نگه داشتن طرفداران قدیمی خود می‌رود یا سازندگان آن سعی می‌کنند با ایجاد تغییراتی در آن، طرفداران جدیدی نیز پیدا کنند؟

حالا مشخص شده که حداقل از لحاظ سیستم مبارزات، Shenmue 3 نسبت به دو نسخه قبلی سری رویکردی متفاوت را اتخاذ خواهد کرد و سمت و سویی نو خواهد داشت. کارگردان این بازی یعنی یو سوزوکی (Yu Suzuki) در صفحه کیک استارتر بازی در ویدیویی جدید حضور پیدا کرده و در مورد برخی جنبه‌های مختلف صحبت کرده ولی مهم‌ترین بخش از صحبت‌های او در مورد سیستم مبارزات بازی است. یو سوزوکی در این رابطه گفته است:

“من با مبارزات بازی قصد دارم تا کاری نسبتاً متفاوت انجام دهم. وقتی نوبت به مبارزات می‌رسد، من خودم قرار است آن‌ها را طراحی کنم، و به این فکر می‌کردم که این بار نسبت به گذشته کمی متفاوت کارها را انجام بدهم. ما چندین تست را در این رابطه انجام دادیم، و خب این یک بازی شبیه به Virtua Fighter نیست که زمان بندی در آن پررنگ باشد. پس، من امیدوارم که این بازی یک بازی معمایی از آب دربیاید که همه بتوانند آن را به خوبی دنبال کنند و از عهده آن بربیایند.

مبارزات شاید برطبق برداشتن یک آیتم هم تغییر کند و آیتم ها روی آن تاثیر بگذارند، و چیزهایی شبیه به این، یعنی المان های مربوط به بعد معمایی بازی روی مبارزات آن تاثیر بگذارند. این کاری است که من دوست دارم انجام دهم. به همراه Quick Time Eventها، و چیزهایی شبیه به این.”

به هر حال باید منتظر عرضه این بازی ماند و دید که مبارزات آن چگونه خواهند بود. بازی Shenmue 3 قرار است برای پلی استیشن ۴ رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa