یکی از بزرگترین شگفتی‌سازهای امسال، بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle بود که در اوایل معرفی آن، شک و تردیدهای فراوانی پیرامون موفقیت آن وجود داشت اما در نهایت با بازی قابل قبولی روبرو شدیم. با اینکه شخصیت ماریو، یکی از ستارگان اصلی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، اما این عنوان هنوز در کشور […]

احتمال عرضه بسته‌الی الحاقی برای بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle

یکی از بزرگترین شگفتی‌سازهای امسال، بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle بود که در اوایل معرفی آن، شک و تردیدهای فراوانی پیرامون موفقیت آن وجود داشت اما در نهایت با بازی قابل قبولی روبرو شدیم. با اینکه شخصیت ماریو، یکی از ستارگان اصلی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle، اما این عنوان هنوز در کشور خود شرکت نینتندو منتشر نشده است. نینتندو انتشار نسخه ژاپنی بازی مورد بحث را بر عهده دارد و قرار است که در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس علاقه‌مندان ژاپنی قرار گیرد. با این وجود، به نظر می‌رسد که برنامه‌های بیشتری برای این بازی در آینده وجود دارد.

بر اساس گزارش‌های جدید که نخست در صفحه توییتر Switch Nindies منتشر شد، چندین تصویر از فروشگاه الکترونیکی نینتندو در ژاپن موسوم به eShop منتشر شده که نشان می‌دهد علاوه بر انتشار بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه)، شاهد عرضه یک بسته‌ الحاقی هم برای آن در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود. بنابراین، اینطور که پیداست، عرضه محتوای داستانی و گسترش‌دهنده برای این بازی در برنامه‌های سازندگان آن وجود دارد. آنطور که از این تصاویر برمی‌آید، روز شنبه ۹ تیر ماه ۱۳۹۷ (۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) برای عرضه محتواهای بیشتر برای بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle برنامه‌ریزی شده است. هرچند که در بخش نظرات صفحه محصول این بازی، شخصی اشاره کرده که ممکن است این تاریخ، قطعی نباشد و بسته الحاقی این عنوان در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر گردد.

هنوز مشخص نیست که آیا این بسته الحاقی تنها در ژاپن عرضه خواهد شد یا شاهد انتشار آن در بازار غرب، یعنی اروپا و آمریکای شمالی هم خواهیم بود. با فرارسیدن تاریخ عرضه این بازی در ژاپن، بی‌شک شاهد انتشار اطلاعاتی رسمی از این بسته الحاقی خواهیم بود.

منبع متن: gamefa