Square Enix از هدف‌های خود برای سال 2018 می‌گوید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gametransfers، رییس شرکت Square Enix یعنی "یوسکه ماتسودا"‌ (Yosuke Matsuda)‌ اخیرا طی مصاحبه‌ای در رابطه با هدف‌شان برای سال میلادی جدید صحبت کرده است. آقای متسودا در ابتدا گفت:

"فضای صنعت با توجه به پیشرفت‌ در تکنولوژی‌‌های مختلف، در حال تغییر کردن است. در نتیجه، بدلیل این تغییرات، مصرف‌کنندگان از محتوای تولید شده تجربه‌ی غنی‌تری خواهند داشت."

آقای ماتسودا با توجه به صحبت خود گفت که Square Enix به "توسعه‌ی محتوا"‌ ادامه خواهد داد و "گسترش"‌ این تجارت را سریع‌تر خواهد کرد. ایشان همچنین Nintendo Switch را یک "موفقیت بزرگ جهانی" در سال 2017 نامید و در رابطه با بازار موبایل نیز صحبت کرد:

"یک نکته‌ی کلیدی دیگر از دورنمای محتوای دیجیتالی امروزی بخش گوشی‌های هوشمند می‌باشد. در حال حاضر مقدار سالانه‌ی تزریق‌ گوشی‌های هوشمند به بازار‌های جهان 1.5 میلیارد واحد می‌باشد که گوشی‌های هوشمند را به یک دستگاه ضروری برای لذت بردن از محتوای دیجیتالی تبدیل می‌کند، و تکامل تکنولوژی‌های گوشی‌های هوشمند هیچ حد و مرزی ندارد. 2017 همچنین سالی بود که در آن بازی‌های ژاپنی توانستند در بازار بازی‌های کنسولی حضور قدرتمند و چشمگیری داشته باشند. در حالی که بازار مصرف بازی‌های کنسولی در چند سال اخیر در غرب وضعیت خوبی داشته است، این وضعیت در ژاپن این‌گونه نبوده. با این حال با توجه موفقیت عناوین ژاپنی در 2017، ما انتظار داریم که بازار ژاپن نیز بتواند انرژی موردنیازش را گرفته و به این گرایش جهانی بپیوندد."

در آخر دیدگاه شما در رابطه با این خبر چیست؟ شما چه انتظاراتی از Square Enix برای سالِ آینده دارید؟

منبع متن: pardisgame