موفقیت کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ بیشتر به واسطه فهرست عالی بازی‌های انحصاری آن است و ویژگی‌های کاربردی آن برای بازی‌های مستقل نیز محفل خوبی را شکل داده است. با این حال، و با در نظر گرفتن موفقیت این کنسول هیبریدی، هنوز شرکت‌های شخص ثالث بزرگ به جز دو شرکت بتسدا (Bethesda) و اسکوئر انیکس (Square […]

نینتندو بار دیگر بر پشتیبانی شرکت‌های شخص ثالث از نینتندو سوییچ، تاکید کرد

موفقیت کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ بیشتر به واسطه فهرست عالی بازی‌های انحصاری آن است و ویژگی‌های کاربردی آن برای بازی‌های مستقل نیز محفل خوبی را شکل داده است. با این حال، و با در نظر گرفتن موفقیت این کنسول هیبریدی، هنوز شرکت‌های شخص ثالث بزرگ به جز دو شرکت بتسدا (Bethesda) و اسکوئر انیکس (Square Enix) به خوبی از آن پشتیبانی نکرده‌اند.

به این حال، با توجه به فروش بالای این کنسول در بازار، به نظر می‌رسد که ناشرین فعال بازی‌های ویدئویی نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. در همین راستا، به تازگی شرکت نینتندو در جریان یک کنفرانس خبری، بر پشتیبانی شرکت‌های شخص ثالث از کنسول مورد بحث تاکید کرد و از شرکت‌هایی نظیر الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اکتیویژن (Activision)، یوبی‌سافت (Ubisoft)، کپکام (CapCom)، سگا (SEGA)، تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) و بتسدا نام برد. گرچه هنوز هم بازیسازان مستقل به پشتیبانی خود از این کنسول هیبریدی ادامه خواهند داد.

این نکته از آنجایی جالب بود که تا بدین لحظه تنها شرکت بتسدا پشتیبانی خوبی از این کنسول به عمل آورده و از ادامه حمایت خود در آینده هم خبر داده است و وضعیت دیگر شرکت‌های بزرگ و فعال در این صنعت، مشخص نیست. اینطور که پیداست، الکترونیک آرتس در نظر دارد تا بازی‌های ورزشی بیشتری را بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. با این حال، طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی‌هایی نظیر Call of Duty و Grand Theft Auto از سوی دو شرکت اکتیویژن و تیک-تو اینتراکتیو هستند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سخت‌افزار، اخیراً مطلع شدیم که این کنسول موفق شده تا لقب سریع‌ترین فروش یک کنسول در تاریخ ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص دهد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa