بر هیچ‌کس پوشیده نیست که واقعیت مجازی یکی از بخش‌های مهم تجارت سونی در زمینه بازی‌های ویدئویی است و این شرکت امید زیادی به آن دارد. اگر تاکنون به این نکته شک داشتید، باید به اطلاعتان برسانیم که سونی در نظر دارد تا بیش از ۱۰۰ بازی تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی برای هدست […]

بازی‌های بیشتری برای پلی‌استیشن وی‌آر تا پیش از سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که واقعیت مجازی یکی از بخش‌های مهم تجارت سونی در زمینه بازی‌های ویدئویی است و این شرکت امید زیادی به آن دارد. اگر تاکنون به این نکته شک داشتید، باید به اطلاعتان برسانیم که سونی در نظر دارد تا بیش از ۱۰۰ بازی تا پیش از سال ۲۰۱۹ میلادی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر خود منتشر کند.

شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) با انتشار بیانیه‌ای به نیکی (Nikkei)، اعلام کرد که آن‌ها در نظر دارند تا اتمام سال ۲۰۱۸ میلادی و پیش از سال ۲۰۱۹، فهرست بازی‌های هدست پلی‌استیشن وی‌آر را از ۱۵۰ بازی به ۲۸۰ عنوان برسانند. بنابراین و با یک حساب و کتاب ساده، می‌توانیم به این نکته پی ببریم که شرکت ژاپنی سونی تصمیم دارد تا در طول سال جاری میلادی، بیش از ۱۳۰ بازی برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر منتشر سازد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی این تولیدکننده، تاکنون بیش از ۲ میلیون دستگاه از این هدست در بازار فروخته شده است بنابراین بیش از ۲ میلیون مشتری برای سازندگان در بازار بازی‌های واقعیت مجازی وجود دارد. این مهم کمک شایانی به بازی‌سازان مستقل و کسانی که طرح‌های جدیدی برای یک بازی ویدئویی دارند، خواهد کرد.

در حال حاضر، شرکت‌های متعددی وجود دارند که برخی بازی‌های پیشتر عرضه شده خود را با این هدست قابل بازی می‌کنند. شرکت بتسدا (Bethesda) یکی از شرکت‌های مشتاق این زمینه است گرچه بازی Resident Evil VII مهم‌ترین بازی عرضه شده برای این هدست واقعیت مجازی محسوب می‌گردد که تحول‌های زیادی را به وجود آورد.

بدون شک، این افزایش تولید بازی‌های ویدئویی به دلیل محبوبیت رو به رشد این هدست در بازار است. هدست پلی‌استیشن وی‌آر سال گذشته میلادی روانه بازار شد و تاکنون بیش از دو میلیون دستگاه در بازار فروخته شده است.

این خبر چند روز پس از انتشار خبر افزایش تعداد تولید این دستگاه از سوی شرکت سونی، منتشر شده است. همچنین باید اشاره کنیم که سونی مدتی قبل هم اعلام کرد که تصمیم دارد تا بازی‌های بزرگ و سطح بالای (AAA) جدیدی را برای این هدست ساخت و به بازار عرضه کند.

منبع متن: gamefa