گلیچ اپراتور Jäger در عنوان Rainbow Six Siege که در چند ماه اخیر دامن بسیاری از بازیکن های این بازی را گرفته تا هفته آینده رفع خواهد شد. اپراتور Jäger ظاهرا شانس خوبی ندارد! از حذف شدن دوربین ACOG آن گرفته تا گلیچ کلاه ضد گلوله! طبق اعلام یوبیسافت، این استودیو قرار است به زودی اپراتور Jäger […]

گلیچ اپراتور Jäger در عنوان Rainbow Six Siege به زودی برطرف خواهد شد

گلیچ اپراتور Jäger در عنوان Rainbow Six Siege که در چند ماه اخیر دامن بسیاری از بازیکن های این بازی را گرفته تا هفته آینده رفع خواهد شد. اپراتور Jäger ظاهرا شانس خوبی ندارد! از حذف شدن دوربین ACOG آن گرفته تا گلیچ کلاه ضد گلوله!

طبق اعلام یوبیسافت، این استودیو قرار است به زودی اپراتور Jäger را به تعادلی نسبی برساند و گلیچ این اپراتور را نیز برطرف کند. در این گلیچ با انجام یک روش به خصوص و فشردن چندین دکمه پشت سر هم، یک محافظ ضد گلوله بر روی سر این اپراتور قرار میگیرد. و از این پس بازیکن هرکاری که انجام دهد، از جمله دویدن و دراز کشیدن، این محافظ همچنان روی سر Jäger باقی خواهد ماند و به این ترتیب هر چه به سر این اپراتور شلیک شود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد! یوبیسافت اعلام کرده که حداکثر تا پایان هفته آینده این مشکل برای کاربران رایانه های شخصی برطرف خواهد شد. اما دارندگان کنسول های خانگی باید اندکی بیشتر صبر کنند.

 

طبق پستی که یوبیسافت در شبکه اجتماعی Reddit به اشتراک گذاشته است، برخی از جنبه های این موضوع از کنترل آنها خارج است و به همین دلیل است که نمیتوانند این مشکل را سریع تر بر روی کنسول های خانگی حل کنند. و این به آن معناست که این گلیچ بر روی کنسول‌ها تا نیمه های سیزن بعد حل نخواهد شد.

در حالی که عنوان Rainbow Six Siege به سومین سال عرضه خود بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نزدیک میشود، به تازگی اعلام شد تعداد بازیکنان این بازی به ۲۵ ملیون رسیده است. شما همچنین میتوانید برنامه یوبیسافت برای سال سوم پشتیبانی از این عنوان را در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa