روز گذشته Insomniac Games اعلام کرد Spider-Man به مدت دو روز در این استودیو توسط افرادی مشخص آزمایش می‌شود. روز جاری برایان هورتون، طراح ارشد سابق Rise of The Tomb Raider، جزئیات بیشتری از Spider-Man به اشتراک گذاشت. او اخیرا به عنوان طراح ارشد Spider-Man به Insomniac Games ملحق شده است.

به گزارش پردیس گیم، هورتون در حساب رسمی توئیتر خود گفت تاکنون Spider-Man را سه بار به اتمام رسانده و تکمیل بازی هر دفعه تا چند روز طول کشیده است. توئیت وی ظاهرا نشان می‌دهد هم‌اکنون توسعه این عنوان به مرحله‌ای رسیده که می‌توان آن را از ابتدا تا انتها بازی کرد.

توجه داشته باشید این به معنای کامل شدن ساخت Spider-Man نیست زیرا بسیاری از سازندگان دوست دارند یک نمونه از بخش داستانی تهیه کنند که از اول تا آخر قابل بازی است اما هنوز ویژگی‌ها و سایر تنظیمات را اعمال نکرده‌اند. برای مثال، کوری بارلوگ، کارگردان God of War، در دی ماه سال گذشته گفت بخش داستانی آن را می‌توان هم‌اکنون از اول تا آخر تجربه نمود.

Spider Man

نکته دیگر توئیت او، مدت زمان بازی است. در حالی که شاید برایان هورتون قطعا زمانش را نداشته که طی روزهای گذشته به‌طور طولانی مدت به تجربه Spider-Man بپردازد، اما می‌توان چنین برداشتی نمود که بخش داستانی بازی پربار و طولانی خواهد بود. با این حال، کریس سوسناسکی (Chris Sosnowski)، یک فردی که برای تضمین کیفیت بازی‌ها آن‌ها را آزمایش می‌کند، جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشت. وی گفت اعضای Insomniac در واقع تمام روز را مشغول تجربه Spider-Man بوده‌اند:

"اکثر مردم فکر می‌کنند من و همکارانم برای تجربه بازی‌های ویدیویی در تمام روز پول می‌گیریم. طی دو روز گذشته دقیقا چنین اتفاقی افتاد. Spider-Man بسیار تحسین‌ برانگیز است."

با این وجود که نمی‌توان به‌طور دقیق مدت زمان بازی را حدس زد، حداقل این‌طور به‌نظر می‌رسد که با داستان کوتاهی روبه‌رو نیستیم.

آزمایش Spider-Man فقط دو روز است که آغاز شده اما برایان هورتون گفت که برای سومین بار این بازی را به اتمام رسانده و هر بار چندین روز طول کشیده که نباید باعث تعجب ما شود زیرا او تازه به Insomniac ملحق شده بنابراین به احتمال بالا اولین وظیفه وی، به‌منظور آشنایی کامل با بازی، تجربه آن تا حد امکان است.

Spider-Man در سال 2018 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame