Cloud Imperium Games به‌تازگی خبرنامه‌ی جدیدی را به حامیان Star Citizen فرستاده است که جزئیاتی از برنامه‌های سازندگان برای به‌روزرسانی‌های آینده‌ی آلفای این عنوان را به اشتراک می‌گذارد. به‌روزرسان ۳٫۱ در اواخر مارچ به انتشار می‌رسد و همان‌‌طور که سازندگان اخیراً اعلام کرده بودند، به جای انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ با فاصله‌ی زمانی زیاد، ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های معمولی […]

به‌روزرسان ۳٫۱ بازی Star Citizen اواخر مارچ منتشر می‌گردد | گذر کمک‌های مالی از ۱۷۶ میلیون

Cloud Imperium Games به‌تازگی خبرنامه‌ی جدیدی را به حامیان Star Citizen فرستاده است که جزئیاتی از برنامه‌های سازندگان برای به‌روزرسانی‌های آینده‌ی آلفای این عنوان را به اشتراک می‌گذارد.

به‌روزرسان ۳٫۱ در اواخر مارچ به انتشار می‌رسد و همان‌‌طور که سازندگان اخیراً اعلام کرده بودند، به جای انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ با فاصله‌ی زمانی زیاد، ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های معمولی و کوچک‌تر در هر سه ماه را پیش خواهند گرفت. همچنین اعلام شده است که در سال جاری شاهد “محتویات و بهبودهای زیادی” در بازی خواهیم بود و باید منتظر بمانیم.

جمع‌آوری کمک‌های مالی برای Star Citizen نیز همچنان در حال رشد بوده و در ۲۳ دسامبر، مبلغ آن به ۱۷۴ میلیون دلار می‌رسید اما هم‌اکنون شاهد این هستیم که از ۱۷۶ میلیون نیز گذر کرده و به‌طور دقیق‌تر، به ۱۷۶,۱۵۷,۳۵۳ دلار رسیده است.

Star Citizen که قبل از کریمس نسخه‌ی ۳٫۰ آلفای آن در دسترس حامیان قرار گرفت، در تاریخ نامعمولی به‌صورت کامل و نسخه‌ی اصلی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa