سازنده‌ی مستقل Mutant Football League یعنی دیجیتال دریمز اینترتیمنت (Digital Dreams Entertainment) بالاخره تاریخ انتشار این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را مشخص نموده است. Mutant Football League قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه مصادف با ۲۹ دی برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. این عنوان شما را […]

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌های کنسولی Mutant Football League اعلام شد

سازنده‌ی مستقل Mutant Football League یعنی دیجیتال دریمز اینترتیمنت (Digital Dreams Entertainment) بالاخره تاریخ انتشار این بازی برروی کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را مشخص نموده است.

Mutant Football League قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه مصادف با ۲۹ دی برروی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. این عنوان شما را در رقابت‌های ۷ به ۷ فوتبال آمریکایی قرار می‌دهد، اما نه همان ورزش معمولی بلکه با چاشنی و تم فانتزی و هیولا و امکان استفاده از روش‌ها و ویژگی‌های متنوعی برای برد در بازی را در اختیارتان می‌گذارد؛ مانند پرتاب بمب یا رشوه دادن به داور! Mutant Football League از ۱۸ استادیوم مختلف و پر از تله و همچنین ۱۸ تیم مختلف بهره می‌برد که دارای موجوداتی نظیر ارک‌ها، اسکلت و… هستند.

 Mutant Football League جانشین و دنباله‌ای بر عنوانی با همین نام در سال ۱۹۹۳ است که توسط الکترونیک‌آرتس منتشر و به بازار عرضه شده بود. این بازی در کیک‌استارتر در حد قابل قبول مورد کمک مالی قرار گرفت و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن در اکتبر گذشته به انتشار رسید و تا به امروز، تنها اطلاعمان از زمان عرضه‌اش برای کنسول‌ها در حد “اوایل ۲۰۱۸” بود ولی خوشبختانه نهایتاً به جزئیات دقیقی در این مورد دست یافتیم.

منبع متن: gamefa