به دنبال معرفی سومین بتای عمومی Monster Hunter World برای پلی‌ستیشن ۴، کپ‌کام جزئیاتی را از جوایز، پیش‌دانلود و موارد دیگر این بتای جدید به اشتراک گذاشته است. اول از همه اعلام شده که بتای عمومی سوم Monster Hunter World دو روز زودتر از آغاز رسمی‌اش، یعنی در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای پیش‌دانلود قرار […]

جزئیات جدیدی از سومین بتای Monster Hunter World منتشر شد

به دنبال معرفی سومین بتای عمومی Monster Hunter World برای پلی‌ستیشن ۴، کپ‌کام جزئیاتی را از جوایز، پیش‌دانلود و موارد دیگر این بتای جدید به اشتراک گذاشته است.

اول از همه اعلام شده که بتای عمومی سوم Monster Hunter World دو روز زودتر از آغاز رسمی‌اش، یعنی در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای پیش‌دانلود قرار می‌گیرد. پایه‌ی این بتا مانند بتاهای قبلی است و اگر قبلاً آن را با حجم ۵٫۵ گیگابایت دانلود کرده‌اید و همچنان برروی هارد دیسک خود دارید، دیگر نیاز به دانلود و صرف حجم دوباره نخواهید داشت.

اکثر عناصر و موارد این بتا مانند دو بتای قبلی است و با به اتمام رساندن یک ماموریت، یک آیتم شخصی‌سازی دریافت می‌کنید و با به اتمام رساندن تمامی ماموریت‌ها که البته در این بتای جدید یک مورد بیشتر هستند، از مجموعه‌ای از آیتم‌های کاربردی بهره خواهید برد.

این بتا همچنین کمی چالش‌برانگیزتر خواهد بود و در ماموریتی جدید، شما را در نبرد با Nergigante قرار می‌دهد و تنها ۱۵ دقیقه وقت برای نابودی‌اش در اختیارتان می‌گذارد که نیازمند مبارزه‌ای شدید و محکم یا تیمی منسجم است.

سومین بتای Monster Hunter World نیز مانند بتای قبلی، نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارد و برای تمامی کاربران پلی‌استیشن ۴ موجود خواهد بود، ولی با این حال برای تجربه‌ی آن حتی به‌صورت تک‌نفره، اتصال به اینترنت الزامی است. نکته‌ی دیگر در خصوص این بتا این است که هیچ داده‌ای به جز بخش تکمیل ماموریت‌ها (برای جوایز) برای انتقال به بازی اصلی ذخیره نخواهد شد.

فاز جدید بتای عمومی Monster Hunter World که باز هم در انحصار پلی‌استیشن ۴ قرار دارد، در ساعت ۵:۳۰ روز ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) به وقت تهران برگزار می‌شود و تا ۳ روز یعنی تا ۲ بهمن (۲۲ ژانویه) ادامه می‌یابد. نسخه‌ی اصلی Monster Hunter World نیز در ۲۶ ژانویه‌ (۶ بهمن) برای کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و همان‌طور که اخیراً اعلام شد، در پاییز ۲۰۱۸ به رایانه‌های شخصی پیدا می‌کند. همچنین اخیراً کپ‌کام تریلرها و جزئیات جدیدی از داستان، گیم‌­پلی و دشمنان تازه‌ی این عنوان به اشتراک گذاشته شده است که از اینجا می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa