به تازگی لیمیتد ران گیمز  اعلام کرده که یک نسخه فیزیکی از بازی Sky Force Anniversary برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا را در همین ماه منتشر خواهد کرد. شرکت لیمیتد ران گیمز که در زمینه عرضه نسخه فیزیکی بازی‌های مستقل و کوچک‌تر فعالیت دارد، اخیراً اعلام کرده که جدیدترین عنوانی که عرضه خواهد کرد […]

نسخه فیزیکی Sky Force Anniversary برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد

به تازگی لیمیتد ران گیمز  اعلام کرده که یک نسخه فیزیکی از بازی Sky Force Anniversary برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا را در همین ماه منتشر خواهد کرد.

شرکت لیمیتد ران گیمز که در زمینه عرضه نسخه فیزیکی بازی‌های مستقل و کوچک‌تر فعالیت دارد، اخیراً اعلام کرده که جدیدترین عنوانی که عرضه خواهد کرد Sky Force Anniversary برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا خواهد بود. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید گفت این بازی یک عنوان خوش رنگ و لعاب در سبک shoot-em-up است که خصوصاً روی پلی‌استیشن ویتا (اگر به جمع آوری بازی‌ها علاقه دارید) تجربه مفرحی را برایتان رقم خواهد زد. این بازی شامل محیط‌هایی جالب، باس فایت‌هایی جذاب و کلی کشتی مختلف برای نابودی می‌باشد. شما می‎توانید از طریق وبسایت رسمی لیمیتد ران گیمز این بازی را خریداری نمایید. این بازی در همین ماه ژانویه و به طور دقیق‌تر، در ۲۶ ژانویه سال ۲۰۱۸ (برابر با ۶ بهمن سال جاری) عرضه خواهد شد.

در مورد شرکت لیمیتد ران گیمز، باید به این نکته اشاره کرد که این شرکت به سراغ عناوین تحسین شده اما تماماً دیجیتالی شبکه پلی‌استیشن می‌رود و به صورت بسیار محدود، آن‌ها را در قالب نسخه‌های فیزیکی (که معمولاً آیتم‌های ویژه‌ای هم همراهشان است) عرضه می‌کند. البته، اخیراً این شرکت بالاخره اعلام کرد که فعالیت خود را به سمت نینتندو سوییچ هم آورده و از این پس نسخه فیزیکی بازی‌های نینتندو سوییچ را هم عرضه خواهد کرد. مدیر عامل این شرکت هم اعلام کرده بود که اولین عنوانی که به صورت فیزیکی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند کرد، با محوریت حفره خواهد بود که احتمالاً منظورش همان بازی مستقل و دوست داشتنی Golf Story است.

باید منتظر ماند و دید که در آینده لیمیتد ران گیمز به سراغ چه عناوینی می‌رود. در حال حاضر بازی Sky Force Anniversary برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا به صورت دیجیتالی در دسترس است و بزودی شاهد نسخه فیزیکی آن هم خواهیم بود.

منبع متن: gamefa