ریبلیون گیمز (Rebellion Games) که برای ساخت سری Sniper Elite شهرت دارد، استودیوی رادیانت ورلدس (Radiant Worlds) را خریداری کرده و تحت مالکیت خود گرفته است. رادیانت ورلدس برروی عنوان SkySaga: Infinite Isles کار می‌کرد اما بعد از مدتی در آگوست ۲۰۱۷، ناشر این پروژه یعنی Smilegate Entertainment توسعه‌ی آن را متوقف کرد. انتظار می‌رفت که […]

Rebellion استودیوی Radiant Worlds را خریداری نمود

ریبلیون گیمز (Rebellion Games) که برای ساخت سری Sniper Elite شهرت دارد، استودیوی رادیانت ورلدس (Radiant Worlds) را خریداری کرده و تحت مالکیت خود گرفته است.

رادیانت ورلدس برروی عنوان SkySaga: Infinite Isles کار می‌کرد اما بعد از مدتی در آگوست ۲۰۱۷، ناشر این پروژه یعنی Smilegate Entertainment توسعه‌ی آن را متوقف کرد. انتظار می‌رفت که شاهد خروج بسیاری از اعضای رادیانت ورلدس باشیم، ولی خوشبختانه چنین اتفاقی نیافتاده و ریبلیون گیمز با خرید این استودیو و تغییر نام آن به ریبلیون وارویک (Rebellion Warwick)، حدود ۷۰ نفرشان را به خدمت گرفته است.

رادیانت ورلدس که از این به بعد با نام ریبلیون وارویک شناخته می‌شود، مستقیماً کارش را برروی Strange Brigade آغاز خواهد کرد و در آینده نیز آی‌پی‌های مختلف دیگر ریبلیون را توسعه خواهد داد، از Sniper Elite گرفته تا Battlezone و…

مدیرعامل و موسس ریبلیون گیمز، جیسون کینگزلی (Jason Kingsley)، در خصوص این قرارداد جدید گفته است:

به خدمت گرفتن چنین افراد عالی و درستی برای شرکتمان بعد از تولد ۲۵ سالگیمان بسیار قابل توجه است. [۲۰۱۷] سال بزرگی برای ما بوده و برنامه‌های زیادی داریم که سال ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و بعد از آن را نیز به سال‌های بزرگ‌تر و عالی‌تری برای ریبلیون تبدیل کنیم.

یکی از موسسان رادیانت ورلدس یعنی فیلیپ اولیور (Philip Oliver) هم نسبت به پویستنشان به ریبلیون گیمز ابراز هیجان و خوشحالی نموده است:

ما آن‌ها را سال‌هاست که می‌شناسیم و همیشه احترام بسیاری نسبت به آن‌ها و شرکتی که ساخته‌اند داشته‌ایم. ما می‌دانیم که ارزش‌های اصلی ما برای خلاقیت و نوآوری، شور و اشتیاق و جاه‌طلبی توسط ریبلیون منعکس شده است و هیجان‌زده هستیم از اینکه بخشی از تیم شگفت‌انگیزشان باشیم.

در نهایت، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره‌ی رادیانت ورلدس، ریچارد اسمیتیز (Richard Smithies)، به عنوان خداحافظی چنین بیان داشته است:

ما موفق شده‌ایم که یکی از مستعدترین‌ و بزرگ‌ترین استودیوها از لحاظ مالی را در بریتانیا بسازیم. من برای تمامی کسانی که هم‌اکنون با ریبلیون کار می‌کنند آرزوی موفقیت در آینده را دارم.

منبع متن: gamefa