یکی از مهم‌ترین مهره‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ بازی انحصاری و به شدت مورد انتظار Sea of Thieves است که اکنون تاریخ انتشار آن هم معلوم شده است. با توجه به اهمیت بی حد و حصر این بازی دوست داشتنی، اصلاً دور از انتظار نیست که مایکروسافت برای این برند به آب و آتش بزند […]

با کنترلر ویژه اکس‌باکس وان با طرح Sea of Thieves آشنا شوید

یکی از مهم‌ترین مهره‌های مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ بازی انحصاری و به شدت مورد انتظار Sea of Thieves است که اکنون تاریخ انتشار آن هم معلوم شده است.

با توجه به اهمیت بی حد و حصر این بازی دوست داشتنی، اصلاً دور از انتظار نیست که مایکروسافت برای این برند به آب و آتش بزند و همه تلاش خود را بکند تا نام آن را به هر شکلی که شده، بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیندازد. مدتی پیش که عرضه کتاب‎‌های مصور با محوریت Sea of Thieves تائید شده بود و حالا نوبت به کنترلر ویژه برای اکس باکس وان با طرح این بازی رسیده که البته واقعاً هم بسیار زیبا و هوشمندانه طراحی شده است.

مهم نیست که در دنیای Sea of Thieves بخواهید به یک نبرد دریایی با توپ بروید، به سراغ یافتن گنج در زیر دریا بروید یا آن که اصلاً بخواهید در جزایر پرتعداد این بازی به جستجو برای آیتم‌های مورد نیاز بپردازید، مهم آن است که در حال و هوای بازی فرو بروید و کنترلر ویژه اکس‌باکس وان با طرح Sea of Thieves بیشتر شما را به این امر نزدیک خواهد کرد.

رنگ غالب این کنترلر بنفش است و در آن شاهد استفاده بسیار زیبا از رنگ سبز نیز هستیم. بر روی کنترلر علائم مختلفی مثل یک اسلکت که به نوعی امضای دزدان دریایی محسوب می‌شود نیز حک شده و حول آنالوگ سمت چپ نیز به شکل یک قطب نما و جهات مختلف آن درآمده است. شاید اما یکی از جالب‌ترین نکات این کنترلر، کلید RT آن باشد که در واقع طلاییست و شای

د این با الهام از آن تک دندان طلایی دزدان دریایی خلق شده باشد. البته دقت کنید که فقط همان کلید به صورت طلایی است و این شامل باقی کلیدها نمی‌شود.

این کنترلر در تاریخ ۶ فوریه امسال یعنی حدود یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و برای تهیه آن نیازی نیست تا عرضه بازی یعنی ۲۰ مارس ۲۰۱۸ (برابر با آخرین روز از سال ۱۳۹۶ خورشیدی) منتظر بمانید! در ادامه می‌توانید تصاویری را از این کنترلر مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa