همانطور که احتمالا می‌دانید مدت‌هاست شایعه‌هایی در مورد روایت یکی از عناوین اصلی سری Assassin’s Creed در ژاپن به گوش می‌رسد. به تازگی نیز تصویر جدیدی منتشر شده و گمانه‌ زنی‌ها در مورد این شایعه را افزایش داده است.

در سال 2017 بود که تعداد طرح مفهومی از سوی یک طراح در Ubisoft لو رفت و یک اساسین را در حال و هوایی شبیه به عصر فئودالی ژاپن نشان می‌داد.

لو رفتن تصویری با حال و هوای Assassin’s Creed در ژاپن؛ آیا عنوان آینده سری در عصر فئودالی ژاپن روایت خواهد شد؟

در چشم‌انداز یکی از این تصاویر بنایی شبیه به یک معبد ژاپنی به‌وضوح دیده می‌شد. حال تصویر دیگری منتشر شده تا احتمال روایت یک نسخه اصلی از سری Assassin’s Creed در ژاپن را بیش از پیش افزایش دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PSU، تصویر زیر توسط یک طراح ارشد تصاویر مفهومی نزدیک به Ubisoft آقای جوهانی جوپکینن منتشر شده و اساسینی را از نمای پشت نشان می‌دهد که ظاهرا در حال صحبت با اعضای یک فرقه است. همانطور که در می‌بینید بر روی ستون‌های هر دو طرف تصویر به ژاپنی نوشته شده است.

لو رفتن تصویری با حال و هوای Assassin’s Creed در ژاپن؛ آیا عنوان آینده سری در عصر فئودالی ژاپن روایت خواهد شد؟

جوهانی ارتباط این تصویر با Ubisoft و عناوین این شرکت را به طور کامل رد کرده و ممکن است واقعا هم چنین باشد چرا که طراحان مفهومی به تولید طرح‌های مختلف و نمایش ایده‌های خود از مدیوم‌های متفاوت علاقه‌مند هستند و این طرح‌ها می‌توانند کاملا مستقل و شخصی باشند اما طرحی که به آن اشاره کردیم مستقل نیست و در آن می‌توان شباهت زیادی به سری Assassin’s Creed پیدا کرد. همچنین این نکته را هم باید در نظر داشت این تصویر بر حال و هوایی تمرکز دارد که طرفداران مدت‌هاست خواهان تمرکز یک نسخه اصلی از سری Assassin’s Creed بر آن یعنی ژاپن فئودال هستند.

در این مسیر Ubisoft حتی می‌تواند از عنوان جدید خود یعنی For Honor نیز الهام‌برداری کرد. در این بازی ما شاهد سامورایی‌ها و مکان‌هایی شبیه به ژاپن در دوران فئودال بودیم. جالب است به این نکته هم اشاره کنیم که Ubisoft زمانی علاقه به روایت Assassin’s Creed در ژاپن را رد کرد، آنها حتی در مورد حال و هوای مصر باستان نیز همین نظر را داشتند اما این دوران در نهایت در Assassin’s Creed Origins محقق شد.

Ubisoft در حال حاضر همچنان درگیر بسته‌های الحاقی Assassin’s Creed Origins است. علاوه بر دو افزونه داستانی، قرار است در آینده حالت‌های بازی بیشتری نیز به این عنوان اضافه شود. یکی از این حالت‌های بازی Discovery Tour نام دارد و به بازیکنان اجازه سفر به مکان‌های مختلف مصر و درک تاریخچه آن بدون انجام مراحل را می‌دهد. همچنین گفته شده حالت +New Game نیز قرار است در سال 2018 به این بازی اضافه شود.

منبع متن: pardisgame