ReCore

ReCore در سال 2016 به عنوان انحصاری Microsoft منتشر شد و بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد. با این حال، Microsoft برنامه‌ای برای رها نمودن ReCore ندارد و شاید شاهد عرضه نسخه جدید آن باشیم یا احتمالا یک آی‌پی کاملا تازه از آن‌ها منتشر شود. در هر صورت، استودیوی Armature از هم‌اکنون کار برروی پروژه بعدی را آغاز کرده و فعلا به استخدام اعضای جدید می‌پردازد.

به گزارش پردیس گیم، با توجه به یک فراخوان در سایت Armature، این استودیو به دنبال یک مهندس گیم‌پلی است که با طراحان برای توسعه "سیستم‌های خلاقانه گیم‌پلی" در پروژه بعدی همکاری می‌کند. اطلاعات زیادی به اشتراک گذاشته نشد و ما فقط باید حدس بزنیم این پروژه مربوط به نسخه جدید ReCore می‌شود یا یک آی‌پی جدید؟

با این حال، از آنجا که Microsoft پیش از این گفته بود ReCore و Quantum Break را رها نمی‌کند، ساخت ReCore 2 محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد. با توجه به صحبت‌های شانون لوفتیس، Microsoft برای خاص کردن این آی‌پی‌ها باید به جای رها نمودن‌شان، به کار با آن‌ها ادامه دهد.

به‌نظر شما بازی بعدی استودیوی Armature نسخه جدید ReCore است؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید. ReCore هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One و Windows 10 در دسترس قرار دارد.

منبع متن: pardisgame