اکانت رسمی توییتر Cyberpunk 2077 پس از سه سال سکوت خود را شکست | بزودی شاهد اطلاعات و نمایش جدیدی خواهیم بود؟

شرکت محبوب CD Projekt Red عنوان موردانتظار Cyberpunk 2077 را در سال 2012 معرفی کرد و اولین تیزر آن را در سال 2013 با طرفداران به اشتراک گذاشت. از آن موقع، حدود 5 سال است که به غیر از بیانیه‌های جزئی در مورد پیشرفت توسعه‌ی بازی و شایعات، محتوا و اطلاعات بسیاری را از آن بدست نیاورده‌ایم اما به نظر می‌رسد به زودی شاهد تغییر این وضعیت خواهیم بود.

به گزارش پردیس‌گیم، اکانت رسمی عنوان Cyberpunk 2077 در توییتر که بیش از چهار سال از آخرین توییت آن می‌گذرد و تمام این مدت را در خاموشی به سر برده است، حالا در یک حرکت ناگهانی به نظر می‌رسد دوباره فعال شده و با توییتی مرموز، تمام طرفداران بازی را به جنب‌ و جوش انداخته است. شما می‌توانید این توییت مختصر را در زیر مشاهده کنید:

منظور از *beep* ممکن است فعال شدن دوباره‌ی این اکانت و وعده‌ی منتشر شدن اطلاعات بیشتر از بازی در روزهای آینده باشد یا حتی می‌توان آن را نشانه‌ای از یک نمایش جدید در آینده‌ی نزدیک دانست. نکته‌ی بسیار امیدوارکننده این است که امروز (10 ژانویه) دقیقا سالگرد 5 سالگیِ انتشار همان تیزر مشهوری است که CD Project در سال 2013 عرضه کرد و باعث آشنا شدن طرفداران با فضای سایبرپانک بازی شد. بنابراین به قاطعیت می‌توان گفت که CD Projekt Red بدنبال جلب کردن دوباره‌ی توجه طرفداران است تا احتمالا با اطلاعات و نمایش جدیدی، از پروژه‌ی عظیم خود به طور کامل رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ این پیام مختصر را نشانه‌ی چه چیزی می‌دانید؟

منبع متن: pardisgame