آیا عنوان Battalion 1944 را به یاد می‌آورید؟ عنوان شوتر اول شخصی که در جنگ جهانی دوم به وقوع می‌پیوندد و توسط استدیوی سازنده‌ی The Turing Test یعنی Bulkhead Interactive در حال ساخته بوده و همچنین در وب سایت Kickstarter هم برای کمک‌ها و حمایت‌های مالی، معرفی شد. حال قرار است که بتای این عنوان از آخرین روز هفته‌ی بعد یعنی 19 ژانویه (29 دی) تا 21 ژانویه (یکم بهمن) برگزار شود و بازیکنان را مقداری از عنوان Call of Duty: World War II دور کند. همچنین نسخه‌ی دسترسی زودهنگام (Early Acces) این بازی در تاریخ یکم فوریه ( 12 بهمن) در شبکه‌ی Steam منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Wccftech، جو بارامر (Joe Brammer) رئیس استدیو Bulkhead Interactive به تازگی اعلام کرده است:

"این بسیار عالی است که Battalion 1944، بعد تلاش‌هایی که کردیم و سختی‌هایی که کشیدیم، بالاخره در دست گیمرها قرار می‌گیرد. ما با حامیان Kickstarter خود، پشت درهای بسته و به دور از عموم این بتا را تست کردیم. اکنون وقت آن است که این روند تست کردن را گسترش بدهیم و نسخه‌ی Early Access را عرضه کنیم. من معتقدم که این عنوان می‌تواند به یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص رقابتی که تا اکنون منتشر شده، تبدیل شود. ما قصد داریم در نسخه‌ی بتا، نقشه‌ی Manorhouse V1 و همچنین حالت رقابتی جدید "Wartide" را نشان دهیم. این آخرین فرصت ما است تا بتوانیم محصول خود را به همراه بازیکنان عناوین شوتر اول شخص آزمایش کنیم و نسخه‌ی Early Access را عرضه کنیم."

همچنین هاوارد فیلپات (Howard Philpott) که مدیر اجرایی تولید و از سازندگان استدیو Bulkhead Interactive است، افزود:

"چگونگی برخورد با ماهیت جنگ جهانی دوم و نشان دادن واقعیت‌ها برای ما بسیار مهم است و این چیزی است که فکر می‌کنم در تریلرهای بازی بسیار آشکار بودند. همچنین توانستیم که خشونت را در Battalion 1944 به شکلی بسیار واقعی و قابل لمس نمایش دهیم. ما بسیار برای نمایش دادن و عرضه‌ی این بازی هیجان زده‌ایم و من دوست دارم که زودتر مطمئن شوم سفرهای فوق العاده‌ی ما به سواحل نرماندی مفید واقع شده باشد."

در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی Early Access بازی Battalion 1944 در شبکه‌ی Steam، شش حالت برای رقابت‌های بخش چند نفره وجود خواهد داشت. احتمال می‌رود که این مرحله از توسعه‌ی بازی توسط Bulkhead Interactive خدود یک سال طول بکشد. همچنین لازم به ذکر است که این عنوان با قیمت 14.99 دلار و 14.99 یورو منتشر خواهد شد، اللبته اگر شما در کشور انگلیس هستید، می‌توانید با پرداخت 11.99 پوند صاحب این بازی شوید.

منبع متن: pardisgame