Mario

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، در ماه آبان گذشته Wall Street Journal گزارش داد که شرکت Nintendo با سازنده‌ی دو انیمیشن پرطرفدار Minions و Despicable Me یعنی Illumination Entertainment برای ساخت فیلمی از سری Mario در حال مذاکره است. حال، رئیس کمپانی Nintendo یعنی تاتسومی کیمیشیما (Tatsumi Kimishima) در بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت Nintendo برای معرفی رسمی شرکت همکار در رابطه با ساخت فیلم انیمیشنی Mario نزدیک است.

با توجه به گزارش‌هایی از سوی Game Informer، «کیمیشیما» به روزنامه‌ی ژاپنی Kyoto Shimbun گفته است که Nintendo در حال بستن قرار داد ساخت فیلم Super Mario می‌باشد و اگر همه‌ چیز طبق برنامه پیش‌ برود به زودی این همکاری را رسماً اعلام خواهیم کرد. برنامه‌ این است که فیلم انیمیشنی Mario قبل از المپیک 2020 که در توکیو جریان دارد بر روی پرده‌ی سینما برود.

گزارش WSJ در ماه نوامبر به این نکته اشاره می‌کند که Nintendo در نظر دارد از نظر هنری در تولید فیلم انیمیشنی Mario نقش داشته باشد و همه چیز را به کمپانی فیلم‌سازی منتخب نسپارد. نکته‌ی جالب این است که سازنده‌ی سری بازی Mario یعنی آقای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، تهیه‌کننده‌ی این فیلم انیمیشنی خواهد بود. البته آقای میاموتو در زمینه‌ی فیلم‌ و انیمیشن بی‌تجربه نیست و قبلا فیلم‌های کوتاهی در رابطه با سری Pikmin منتشر کرده است.

در طول این سال‌ها، شرکت Nintendo در مورد ساخت فیلم انیمیشنی یا تلویزیونی سری بازی‌هایش که شامل Mario ،Zelda ،Donkey Kong و ... می شود بسیار محتاط بوده است. حال به نظر می‌رسد بالاخره Nintendo می‌خواهد حرکتی انجام دهد و وارد صنعت فیلم‌سازی شود. لازم به ذکر است که قبلاً Netflix به ساخت یک سریال تلویزیونی از سری بازی Zelda علاقه نشان داده بود.

آقای «کیمیشیما»‌ چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد بود که هر چه پیش می‌رود نسل جدید کمتر و کمتر از طریق بازی‌ها با شخصیت‌های Mario یا Donkey Kon و ... آشنا می‌شوند. فیلم‌های تلویزیونی و انیمیشنی راه خوبی برای متصل کردن آن‌ها به بازی است.

نظر شما در این‌ باره چیست؟

منبع متن: pardisgame