به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، سازنده بازی چند نفره آنلاین SOS یعنی Outpost Games اعلام کرده که بازی به صورت Early Access در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در استیم عرضه خواهد شد.

در بازی SOS بازیکنان باید عتیقه‌ای را پیدا کنند که کلید خروج آن‌ها از جزیره است. با این حال گفتن آن راحت‌تر از انجامش است چرا که آن‌ها باید با خطرات بسیاری دست و پنجه نرم کنند و نیاز دارند که سطح همکاری بالایی با هم داشته باشند. در حقیقت افراد زیادی هم پیدا خواهد شد که از پشت به دوست خود خنجر خواهند زد تا خودشان بتوانند فرار کنند.

Outpost Games پلتفرم "Hero" مخصوص خودشان را در بازی گذاشته‌اند تا هر بازیکنی نقش خاصی را ایفا کند. با این سیستم، هر بازی شامل مخاطبین واقعی هم خواهد بود که هم‌زمان بازخوردهایی را می‌دهند که روی نتیجه بازی تاثیرگذار است. اگر بازیکن در سرگرم کردن تماشاچی‌ها موفق عمل کند، تبدیل به ستاره برنامه خواهد شد. هر کسی می‌تواند مسابقات در جریان را تماشا کند و با بازیکنان بازی در وبسایت استریم رسمی بازی تعامل داشته باشند.

نسخه Early Access بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را خارج از مراحل بتای Open و Closed به انجام برسانند. جزئیات مربوط به آپشن‌ها و مادهای موجود در نسخه Early Access با نزدیک شدن به زمان انتشار آن اعلام خواهد شد. پس با پردیس‌گیم همراه باشید.

منبع متن: pardisgame