به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers و Xbox Wire،بازی Halo 5: Guardians تا چند روز آینده رایگان خواهد بود. به صورت دقیق بازی تا روز یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران رایگان است. البته تنها مشترکین Xbox Live Gold قادر به تجربه رایگان هستند. پس اگر از مشتریک گلد هستید و هنوز قادر به بازی کردن Halo 5 نشده‌اید یا در حال حاظر آن را ندارید، چند روز آینده را به صورت رایگان به تجربه این بازی بپردازید.

هم بخش تک‌نفره و هم تمام حالت‌های بازی بخش چند نفره برایتان باز خواهد بود. حالت‌های چون Slayer، Capture the flag، infection، Super Fiesta و غیره که شما می‌توانید بازی کنید. هم‌چنین قادر به تجربه حالت جدید اضافه شده به این سری یعنی Warzone هستید که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با هم تیم شوند و دشمنان هوش مصنوعی را شکست دهند و یا با هم تیم شوند و هم‌دیگر را به همراه این دشمنان هوش مصنوعی نابود کنند. 

شایان ذکر است که اگر Xbox One X دارید، این چند روز رایگان بهترین فرصت است تا بهبودهای بازی مخصوص این کنسول را خودتان آزمایش کنید.

در نهایت برای کسانی که از این چند روز رایگان بودن Halo 5 بهره برده‌اند، ۲۰ درصد تخفیف فروش در نظر گرفته خواهد شد. تمام پیشروی‌های بازی بعد از خرید هم برایتان باقی می‌ماند.

برای بهره‌مندی از رایگان شدن Halo 5: Guardians، تنها کافی است نام آن را در Xbox Dashboard جستجو کنید و آن را دانلود نمایید و یا دیتای بازی را از جایی دریافت کنید و سپس بازی را باز کنید و مشغول تجربه آن شوید. Halo 5: Guardians تا یکشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران رایگان خواهد بود.

منبع متن: pardisgame