بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در حال حاضر در وضعیت قابل بازی به سر می‌برد. یکی از کاربران سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب با نام LegacyKillaHD، ابراز داشته که یکی از کارمندان ناشناس شرکت سونی به یک نسخه نمایشی (دمو) فنی بازی دسترسی یافته است. به موجب همین امر، اینطور […]

شایعه: بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون قابل بازی است

بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در حال حاضر در وضعیت قابل بازی به سر می‌برد. یکی از کاربران سرویس اشتراک ویدئو یوتیوب با نام LegacyKillaHD، ابراز داشته که یکی از کارمندان ناشناس شرکت سونی به یک نسخه نمایشی (دمو) فنی بازی دسترسی یافته است. به موجب همین امر، اینطور گمان می‌رود که جدیدترین ساخته استودیوی بازیسازی محبوب سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در مرحله مهمی از توسعه خود قرار دارد.

با این حال، همانطور که کارمند شرکت سونی اعلام کرده است، بازی بعدی سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد. در نسخه نمایشی فنی این بازی، بخش مهمی از جهان آن به تصویر کشیده شده که آماده پر شدن با ماموریت‌ها و اشیای مختلف است.

به نظر می‌رسد که گرچه استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد هنوز چند سالی زمان به توسعه این بازی نیاز دارد، اما قرار است در سال جاری میلادی جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار منتشر گردد. ظاهراً، آن‌ها یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را برای این بازی در نظر گرفته‌اند که احتمالاً تا مدتی دیگر آغاز به کار خواهد کرد.

پس از حدود چهار سال سکوت، به تازگی توییت جدیدی در حساب کاربری منتسب به این بازی در توییتر منتشر شده است. این مهم نشان می‌دهد که احتمالاً تا مدتی دیگر اطلاعات جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد و شاید در جریان رویداد E3 2018 که از تاریخ سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ میلادی) آغاز به کار خواهد کرد، تریلر جدیدی از این بازی شاهد باشیم.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، مدتی پیش استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رد ابراز کرد که احتمالاً هزینه تولید بازی Cyberpunk 2077 بسیار بیشتر از ساخته پیشین آن‌ها یعنی بازی محبوب و موفق The Witcher 3: Wild Hunt باشد. همچنین این سازنده با انتشار آگهی استخدامی اعلام کرد که به دنبال استخدام یک طراحی هنری است که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

منبع متن: gamefa