در جریان رویداد CES که در لاس وگاس برگزار گردید، شرکت سونی اقدام به انتشار ویدئوی جدیدی کرد که به بازی‌های در دست انتشار کنسول پلی‌استیشن ۴ اشاره دارد. تمرکز این ویدئو بر روی بازی‌های مورد انتظاری نظیر Dreams، God of War و Ghost of Tsushima است. با توجه به اینکه محوریت این ویدئو بر […]

شایعه: احتمال انتشار بازی Ghost of Tsushima در سال جاری میلادی

در جریان رویداد CES که در لاس وگاس برگزار گردید، شرکت سونی اقدام به انتشار ویدئوی جدیدی کرد که به بازی‌های در دست انتشار کنسول پلی‌استیشن ۴ اشاره دارد. تمرکز این ویدئو بر روی بازی‌های مورد انتظاری نظیر Dreams، God of War و Ghost of Tsushima است. با توجه به اینکه محوریت این ویدئو بر روی بازی‌هایی است که قرار است امسال منتشر گردند، بحث‌های داغی شکل گرفته است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

در حالی که تریلر منتشر شده در CES سال گذشته بر روی بازی‌هایی که در حال حاضر منتشر شده‌اند تمرکز داشت و از جمله آن‌ها می‌توان بازی‌های The Last Guardian و Uncharted 4: A Thief’s End را نام برد، به نظر می‌‌رسد که امسال شرکت سونی تغییر رویه داده و بر روی محصولات آینده خود متمرکز شده است.

در حالی که تاکنون عرضه دو بازی God of War و Dreams در سال ۲۰۱۸ میلادی تائید شده است، اما هنوز بازه زمانی مشخصی برای بازی Ghost of Tsushima مشخص نگردیده است. بنابراین، این احتمال می‌رود که ساخته جدید استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) در سال جاری میلادی وارد بازار گردد.

کازو هیرای (Kazuo Hirai)، مدیرعامل شرکت سونی، در گفتگو با بازدیدکنندگان این رویداد اظهار داشت که برند پلی‌استیشن همچنان به تکامل حرکتی مثبت در دنیای بازی‌های ویدئویی ادامه می‌دهد.

هنوز هیچ سرنخی از تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima در دست نیست. اما پیش‌بینی می‌شود که در جریان رویداد E3 سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از آن منتشر گردد و شاید عرضه آن در فصل کریسمس سال آینده تائید شود.

با این وجود، پیشنهاد می‌شود که به این خبر تنها به چشم یک شایعه و حدس و گمان نگاه کنید و تا تائید یا انکار آن از سوی سونی یا استودیوی ساکر پانچ منتظر بمانید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش مایکل پکتر در اظهارنظری Ghost of Tsushima را فاقد جذابیت برای مدم عام خارج از کشور ژاپن خواند. همچنین تصاویر مفهومی جدیدی از این بازی منتشر شده است که از این نشانی می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید.

بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima برای عرضه به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت و توسعه قرار دارد.

منبع متن: gamefa