کامیا: God of War فوق‌العاده است؛ بهتر است Capcom در ساخت DMC5 هم جهت با عناوین امروزی حرکت کند

امروز کارگردان اولین نسخه سری Devil May Cry آقای هیدکی کامیا در توییتر شخصی خود ایده‌های جالبی را در مورد قسمت آینده این سری، که بر اساس شایعه‌ها مراحل توسعه را می‌گذراند، مطرح کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، کامیا در مورد صحبت‌های اعلام کرده که تنها هدفش ایده‌پردازی در مورد عنوان آینده Devil May Cry است و نظری در مورد خوب یا بد بودن آنها ندارد. ایشان در توییت‌های خود بر این موضوع تاکید دارد که سری می‌تواند در هسته اصلی خود تحولاتی را ایجاد کند.

در ادامه با ایده‌های هیدکی کامیا برای آینده سری Devil May Cry همراه باشید.

"هدف من اینه که فقط ایده‌هایی رو در این رابطه مطرح کنم، اما فکر می‌کنم وقت آن رسیده که تحولاتی در هسته اصلی DMC ایجاد شود. با توجه به رویکرد کلی که در اکنون در ساخت بازی‌ها دنبال می‌شود و همینطور گرافیک فوق‌العاده عناوین اخیر Capcom، عنوان بعدی DMC می‌تواند با یه تحول بزرگ سوار بر جریان بازی‌های ویدیویی امروزی شود، دقیقا همانند مسیری در ساخت God of War دنبال شده است."

کامیا در توییتی درگیر به شفاف‌سازی بیشتر ایده خود پرداخت.

"بجای ارائه یک عنوان هک اند اسلش با حال و هوای انیمه‌ها، شاید بهتر باشد که Capcom در DMC5 به سمت یک اکشن سینمایی واقع‌گرایانه تغییر جهت دهد...؟"

چند دقیقه بعد از توییت بالا کامیا در یک توییت جدید اعلام کرد که احساس می‌کند God of War فوق‌العاده است.

باید به این نکته توجه داشت که هیدکی کامیا بعد از اولین Devil May Cry دیگر بر روی هیچکدام از عناوین این سری کار نکرده است. بنابراین نمی‌توان ارتباطی را میان این اظهارات با عنوان جدید در دست ساخت پیدا کرد اما می‌توان آنها را بعنوان نصیحت‌های پدرانه برای پیشرفت فرنچایز در نظر گرفت.

بعد از قسمت اول عناوین سری Devil May Cry توسط هیدیاکی ایتسونو کارگردانی شده‌اند. جالب است بدانید که او اخیرا اعلام کرد که برای معرفی یک بازی جدید آماده می‌شود.

تا قبل از معرفی احتمالی Devil May Cry 5 طرفداران می‌توانند با مجموعه Devil May Cry HD برای نسل حاضر سرگرم شوند.

منبع متن: pardisgame