به نظر می‌رسد که در هنگام معرفی Dark Souls: Remastered اشتباهاتی رخ داده و نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی ویژگی HDR را در خود جای نخواهد داد! دیروز بود که شاهد معرفی نسخه بازسازی شده یکی از عناوین کالت نسل هفتم یعنی Dark Souls در خلال کنفرانس Nintendo Direct بودیم و بلافاصله بلاگ پلی […]

نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered دارای ویژگی HDR نخواهد بود

به نظر می‌رسد که در هنگام معرفی Dark Souls: Remastered اشتباهاتی رخ داده و نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو این بازی ویژگی HDR را در خود جای نخواهد داد!

دیروز بود که شاهد معرفی نسخه بازسازی شده یکی از عناوین کالت نسل هفتم یعنی Dark Souls در خلال کنفرانس Nintendo Direct بودیم و بلافاصله بلاگ پلی استیشن پستی را کار کرد که مستقیماً از بندای نمکو (Bandai Namco) ناشر بازی گرفته شده و در مورد ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered بود. حالا به نظر، در آن پست اشتباه فاحشی وجود داشته که اکنون تصحیح شده است!

اگر بخواهیم رو راست باشیم، ویژگی‎‌هایی که دیروز معرفی شده بود همان ویژگی‌های معمول بازی‌ها برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو و اکس باکس وان اکس بود، پس شاید واقعاً به اشتباه و بدون هیچ قصد و غرض خاصی این اتفاق رخ داده باشد. به هر حال، در آن پست اشاره شده بود که نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو Dark Souls: Remastered دارای ویژگی HDR خواهد بود و حالا به نظر مشخص شده که این طور نیست و آن خط در بلاگ پلی استیشن هم تصحیح شده است. رئیس این مجموعه خیلی سریع متوجه اشتباه شد و در توییتر گفت:

“پس بهتر است برخی چیزهایی که دیروز در بلاگ کار شد را تصحیح کنم؛ Dark Souls Remastered شامل ویژگی‌های مبتنی بر موتور Dark Souls 3 نخواهد بود و شامل هیچ تغییراتی هم در سیستم مبارزات نیست. در نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو شاهد ویژگی HDR نخواهیم بود.”

به هر حال این مسئله عجیب است و باید بعداً علت آن را از ناشر و سازنده جویا شد. به هر حال، Dark Souls: Remastered قرار است در تاریخ ۲۵ مِی ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. از آن جایی که نسخه اصلی این بازی حسابی تحسین شده بود، نسخه بازسازی شده آن هم از همین حالا جزو بازی‌های مورد انتظار بهار سال ۲۰۱۸ است!

منبع متن: gamefa