بازی‌ها و ابزارهای واقعیت مجازی همچنان در حال افزایش است و ما هر روزه شاهد رشد و دسترسی بیشتر به بازی‌های و ابزارهای آن هستیم. ما تقریبا می‌توانیم بگوییم که امروزه واقعیت مجازی در همه جا و همه چیز است. اما شرکت بزرگ و پر آوازه‌ی نینتندو هنوز این ایده را دوست ندارد و کنسول نینتندو سوییچ همچنان به عنوان یک کنسول ترکیبی خانگی و قابل حمل استفاده می‌شود و کاربرد دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comic Book، نینتندو در گذشته هیچ علاقه‌ای به استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و ابزارهای آن نداشته و همچنین هیچ ابراز علاقه‌ای به استفاده از رزولوشن و وضوح 4K نکرده است و همچنین در مصاحبه‌های خود هم این موضوع را بارها تکرار و تایید می‌کند.

رئیس بخش فرانسوی شرکت نینتندو یعنی Philippe Lavoue در طی مصاحبه‌ای با نشریه‌ای فرانسوی به نام Les Numeriques گفت: "اگر شما به هدست واقعیت مجازی نگاه کنید و از آن استفاده کنید، بعید می‌دانم که بتوانید از آن به عنوان یک وسیله اصلی استفاده کنید و یا همواره و مداوم در حال استفاده از آن باشید. اگر مصرف کنندگان در این صنعت یعنی صنعت سرگرمی و کنسول‌های بازی صبور نباشند، هیج وقت نمی‌توانند شاهد یک پکیج همه کاره که شامل همه چیز و همه سرویس‌های مخصوص سرگرمی باشد، باشند."

نظر شما چیست؟ آیا استفاده نکردن از ابزارهای واقعیت مجازی و یا نمایشگرهای 4K تصمیم درستی از سوی شرکت نینتندو است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame