پس از اینکه الکترونیک‌آرتس اولین و تنها عنوان خود برروی سوئیچ یعنی FIFA 18 را به انتشار رساند، این سوال به وجود آمده است که آیا این شرکت به پشتیبانی از این کنسول ادامه خواهد داد یا خیر؟ ظاهراً FIFA 18 عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و جواب مثبت است. مدیر عامل شعبه‌ی فرانسه‌ی نینتندو یعنی Philippe […]

نینتندو:‌ الکترونیک آرتس به پشتیبانی از سوئیچ ادامه خواهد داد

پس از اینکه الکترونیک‌آرتس اولین و تنها عنوان خود برروی سوئیچ یعنی FIFA 18 را به انتشار رساند، این سوال به وجود آمده است که آیا این شرکت به پشتیبانی از این کنسول ادامه خواهد داد یا خیر؟ ظاهراً FIFA 18 عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و جواب مثبت است.

مدیر عامل شعبه‌ی فرانسه‌ی نینتندو یعنی Philippe Lavoué، به‌تازگی در گفت و گو با Les Numériques اعلام نموده که FIFA 18 برروی سوئیچ انتظارات الکترونیک‌آرتس را برآورده کرده و فقط در فرانسه ۷۳٫۰۰۰ نسخه به فروش رسانده است.

طبق صحبت‌های وی، FIFA 18 یک “آزمایش” برای الکترونیک‌آرتس محسوب می‌شده و نشان داده که نینتندو سوئیچ پلتفرم مناسب و قابل اعتمادی برای بازی‌های این ناشر است. Lavoué به این موضوع اشاره کرده که از عنوان FIFA بیشتر برروی نینتندو سوئیچ خواهیم داد، به‌خصوص با در راه بودن جام جهانی.

این‌طور که به نظر می‌رسد، نینتندو سوئیچ رضایت الکترونیک‌آرتس را جلب کرده و این شرکت قصد ارائه‌ی عناوین بیشتری روی آن را دارد. اما به غیر از FIFA شاهد چه بازی‌های مهیج دیگری خواهیم بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa