بتازگی خرده‌فروشی پرتغالی تاریخ انتشار عنوان God of War را در وب‌سایت خود لیست کرده است. نکته جالب توجه این است که تاریخ ذکر شده با اطلاعات لو رفته گذشته یکسان هستند! طی ماه‌های گذشته چندین و چندبار تاریخ انتشار عنوان God of War توسط منابع مختلف لو رفته است. ماه گذشته فروشگاه پلی‌استیشن تاریخ انتشار ۲۲ […]

شایعه: باری دیگر تاریخ انتشار عنوان God of War لو رفت

بتازگی خرده‌فروشی پرتغالی تاریخ انتشار عنوان God of War را در وب‌سایت خود لیست کرده است. نکته جالب توجه این است که تاریخ ذکر شده با اطلاعات لو رفته گذشته یکسان هستند!

طی ماه‌های گذشته چندین و چندبار تاریخ انتشار عنوان God of War توسط منابع مختلف لو رفته است. ماه گذشته فروشگاه پلی‌استیشن تاریخ انتشار ۲۲ مارس (پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷) را برای بازی لیست کرده بود، که بلافاصله از روی سایت حذف شد. اما هم‌اکنون خرده‌فروشی پرتغالی در وب‌سایت خود دقیقا همین زمان را برای عرضه بازی قید نموده است.

این احتمال وجود دارد که خرده‌فروش مورد نظر تاریخ انتشار اعلام شده در فروشگاه پلی‌استیشن را برای لیست بازی در وب‌سایت خود استفاده کرده باشد. از طرفی هم امکان دارد شرکت سونی بصورت مخفیانه خرده‌فروشان را از زمان عرضه بازی جهت آماده‌سازی، مطلع کرده باشد. نکته جالب تاریخ لو رفته این است که ۲۲ مارس دقیقا همان زمانی است که نسخه اول بازی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد!

در نهایت باید گفت که اگر تاریخ‌ انتشار لو رفته صحت داشته باشد، در این صورت کمتر از سه ماه دیگر باید منتظر عرضه یکی از مورد انتظارترین عناوین سال باشیم. God of War قرار است در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

منبع متن: gamefa