امروز شرکت کویی تکمو تصاویر و اطلاعات جدیدی را از بازی Attack on Titan 2 منتشر کرد. این بازی که به عنوان دنباله‌ای بر نسخه سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، خط داستانی انیمه مشهور و بسیار محبوب این سری را دنبال می‌کند و دلیل محبوبیت نسبی آن را نیز می‌توان همین نکته برشمرد. اول از همه، […]

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Attack on Titan 2 منتشر شد

امروز شرکت کویی تکمو تصاویر و اطلاعات جدیدی را از بازی Attack on Titan 2 منتشر کرد. این بازی که به عنوان دنباله‌ای بر نسخه سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، خط داستانی انیمه مشهور و بسیار محبوب این سری را دنبال می‌کند و دلیل محبوبیت نسبی آن را نیز می‌توان همین نکته برشمرد.

اول از همه، یک سری شخصیت قابل بازی دیگر معرفی می‌شود که نمونه آن را در ماه های گذشته دیده‌ بودیم. درست است که این شخصیت‌ها به مانند دوران جوانی خود نیستند اما به نظر می‌رسد تجربه‌های زیادی کسب کرده و هنوز می‌توانند به خوبی مبارزه نمایند و تایتان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرند.

Keith Sadies

یک مربی در گروه Cadet Corps که به شکل معمولی جوخه ۱۰۴ گروه Cadet Corps را آموزش داده است. او میل زیادی به یافتن استعدادهای جوان دارد و می تواند قابلیت های هر کسی که به گروه Cadet Corps می‌پیونند را به راحتی تحلیل کند.

Kitz Woermann

یک کاپیتان در Garrison Regiment که برای منطقه Trost ثبت نام کرده و فعالیت می‌کند. با این که او در بیشتر مواقع و به طور کلی یک سرباز قاطع و خوب است، اما حس اضطراب و ترس او در بعضی مواقع باعث می‌شود تا برای Eren یک تهدید حساب شود؛ خصوصا پس از این که همه درمی‌‌یابند که او قابلیت تبدیل شدن به تایتان را دارد. او در ابتدا سعی می‌کند با قدرت و قابلیت خود Eren را به قتل برساند اما خیلی زود توسط Pyxis متوقف می شود.

Dot Pyxis

فرمانده‌ی Garrison Regiment. نخست وزیر Zachary به او اعتماد کاملی دارد و اختیارات زیادی به او داده است تا بتواند از حیاتی ترین زمین‌های بشری در مناطق جنوبی دیوار دفاع نماید. با این حال، او به صورت فوق‌العاده ای با شرایط سازگار می‌شود و کیفیت های لازم برای یک رهبر قاطع و قدرتمند را دارد. توانایی او در فکر کردن به وقایع آینده یا شرایط بحرانی و محدودیت‌ها، به او اعتبار زیادی داده و افراد پیرامون، لقب «طبیعی غیر عادی» را برای او انتخاب کرده‌اند. البته نشانه‌های دیگری نیز برای دادن اعتبار به او وجود دارد؛ این فرمانده عاشق نوشیدنی است. همه می‌دانند که او فلاسک خود را همه جا به خودش می‌برد؛ حتی زمانی که در خط مقدم در حال فرمان دادن به سربازان و زیر دستان است.

Dhalis Zachary

نخست وزیر حکومت که فرمان او بالاتر از سه دسته اصلی یعنی Military Police (پلیس نظامی)، the Garrison و Scout Regiments قرار می‌گیرد. زمانی که Eren برای داشتم قابلیت تبدیل شدن به تایتان به پیش دادگاه ویژه نظامی آورده شده بود، Zachary به نظر همه گروه های اصلی گوش کرده و سپس فرمان خود را صادر کرد. سرانجام، او سرنوشت Eren را تعیین نموده و او را به دست گره Scout Regiment سپرد.

علاوه بر انتشار اطلاعات از یک سری از شخصیت‌های بازی، اطلاعات جالبی نیز از حالت های چند نفره بازی Attack on Titan 2 به دست رسیده است. اول از همه، یک حالت ۴ در برابر ۴ وجود دارد؛ به طوری که دو تیم در یک نقشه قرار می‌گیرند و باید بالاترین امتیاز را پیش از اتمام زمان از آن خود کنند. همکاری با یکدیگر برای نابود کردن تایتان ها در این حالت بسیار حیاتی است و باعث پیروزی تیم مورد نظر می‌شود.

یک امتیاز زنجیری و اضافی به تیم‌هایی که تایتان ها را با هماهنگی و به صورت واحد شکست می‌دهند، در نظر گرفته شده و همچنین نابود کردن اندام ها و قطعات مختلف بدن تایتان ها، پیش از ضربه نهایی (به پشت گردن آن ها)، امتیاز ویژه‌ای را در بر خواهد داشت. اعضای یک تیم خطوط آبی خاصی دارند که آن ها را به هم مرتبط می‌سازد.

در یک دقیقه آخر هر مسابقه، امتیاز هایی که به وسیله بازی‌بازان به دست می‌آید، دو برابر خواهد شد و همچنین می‌توان با ژست های مختلفی با اعضای تیم ارتباط برقرار کرد. همچنین دیالوگ های پیش فرضی نیز برای ارتباط در نظر گرفته شده که از دیالوگ های محبوب و مشهور انیمه الهام گرفته شده‌اند.

همچنین این نکته قابل ذکر است که حالت همکاری Co-op همچنان به مانند نسخه اول در بازی وجود دارد و بازی‌بازان می‌توانند بخش داستانی یا ماموریت های Scout را به صورت همکاری با دوستان خود به پایان برسانند. بازی‌بازان همچنین می‌توانند برای ساخت و ساز اسلحه ها و تجهیزات از دوستان خود کمک گرفته و با آن ها همکاری کنند؛ به عنوان مثال شما برای ساختن یک اسلحه خاص به یک متریال مورد نظر نیاز دارید که می‌توانید آن را از دوستان خود بگیرید.

علاوه بر این‌ها، اشاره ای دیگر به شخصی سازی قهرمانان در بازی شده است. در Attack on Titan 2 می‌توان شخصیت های قابل بازی را شخصی سازی نمود؛ به عنوان مثال شکل بدن، مدل مو، ریش و سبیل، لباس ها و صداها را به صورت دلخواه انتخاب کرد.

اگر از طرفداران بازی Attack on Titan 2 هستید، می‌توانید اطلاعات بسیاری بیشتری را از طریق اینجا، اینجا،اینجا و اینجا به دست آورید و خیلی بیشتر با بازی آشنا شوید. علاوه بر این، شما می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید این عنوان را از اینجا تماشا یا دانلود نمایید.

عنوان Attack on Titan 2 در تاریخ ۲۰ ماه مارچ سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه ژاپنی بازی پنج روز زودتر، یعنی در تاریخ ۱۵ ماه مارچ در دسترس قرار می‌گیرد با این تفاوت که نسخه ایکس‌باکس وان در ژاین در کار نخواهد بود و شاهد نسخه‌ پلی‌استیشن ویتا خواهیم بود. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی Attack on Titan 2 را در زیر مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa