چندی پیش تاریخ انتشار نسخه دسترسی زود‌هنگام (Early Access) بازی Shoppe Keep 2 اعلام شد و جزئیاتی از آن منتشر گردید. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالب مشاهده کنید. به تازگی سازنده بازی Shoppe Keep 2 یعنی استودیو بازیسازی اکسکلیبور (Excalibur)، تاریخ انتشار نسخه دسترسی زود هنگام این بازی را مشخص کرد و اطلاعات جدیدی […]

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Shoppe Keep 2 اعلام شد

چندی پیش تاریخ انتشار نسخه دسترسی زود‌هنگام (Early Access) بازی Shoppe Keep 2 اعلام شد و جزئیاتی از آن منتشر گردید. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالب مشاهده کنید.

به تازگی سازنده بازی Shoppe Keep 2 یعنی استودیو بازیسازی اکسکلیبور (Excalibur)، تاریخ انتشار نسخه دسترسی زود هنگام این بازی را مشخص کرد و اطلاعات جدیدی را از آن منتشر نمود.

به طور کلی اگر به عناوین شبیه‌ساز علاقه دارید، بازی Shoppe Keep می‌تواند برای شمال لذت‌بخش باشد و تجربه قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد. اولین نسخه از این بازی تقریبا ۱۱ ماه پیش یعنی در فروردین ماه منتشر شد و به نظر می‌رسد که نسخه دوم این عنوان با پیشرفت‌های چشمگیری بازگشته است. پیشرفت‌هایی در بخش‌های گرافیکی، فنی و طراحی محیط های مختلف که تجربه بازی را نیز بهتر خواهد کرد. بازیکنان در این بازی باید مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ را برپا کنند و در آن اجناسی از قبیل زره ها، نوشیدنی‌ها، غذاها و … را به فروش برسانند.

طبق اطلاعات جدیدی که از Shoppe Keep 2 منتشر شده است، در این نسخه کاربران قادر خواهند بود تا اتاق کوچک خود را گسترش داده و به یک فروشگاه بزرگ دسترسی داشته باشند و ابزار های زیادی را به کار بگیرند. بیرون از فروشگاه شما، محیط های دیگری از جمله روستا، جنگل و دیگر کشور ها حضور خواهند داشت و می‌توانید با مراجعه به آن‌ها، آیتم‌های زیادی را جستجو کنید و در این میان به وسایل کم‌یاب و با ارزشی دسترسی پیدا کنید. در سویی دیگر برای رسیدن به این آیتم‌ها، خطرهایی هم شخصیت بازی را تهدید می‌کند و شما باید وسایل دفاعی و مبارزه ای خود را نیز مجهز کنید. برای مثال ابزار هایی مثل شمشیر، تیر و کمان و زره در اختیار شما خواهند بود و می‌توانید به کمک آن‌ها به جنگ با دشمنان بروید.

بازی Shoppe Keep 2 به صورت تنهایی هم قابل بازی می‌باشد اما این عنوان از ۴ بازیکن دیگر هم همزمان پشتیبانی خواهد کرد که بدون شک تجربه یک بازی چندنفره بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. این بازی یک ویژگی تازه و منحصر به فرد را هم شامل می‌شود، به این صورت که برای مثال اگر یکی از آیتم‌های بازی مثل هلت‌پوشن (health potions) را به تعداد زیاد و برای مدت زمان طولانی برای فروش بگذارید، قیمت کلی این جنس کاهش خواهد یافت. همچنین در فرایند اداره فروشگاه و مغازه شما، ربات‌های کار آمد دیگری هم وجود دارند که می‌توانند برخی از وظایف شما را انجام داده و به مراحل کاری شما سرعت ببخشند.

به صورت کلی راه‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا مراحل بازی را پیش برده و سطح شخصیت خود را ارتقاء دهید. نسخه Early Access بازی Shoppe Keep 2 در تاریخ ۲۶ آپریل مصادف با ۶ اردیبهشت سال ۹۷، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق شبکه استیم (Steam)، منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa