Days Gone

مدت زیادی می‌شود که سونی در مورد عنوان جهان‌باز اکشن ماجراجویی بقاء خود یعنی Days Gone که توسط Bend Studio در دست ساخت می‌باشد ساکت بوده است. به نظر می‌رسد که امروز این سکوت شکسته شد و اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، مدیر ارتباط‌ عمومی پخش زنده‌ یکی از قسمت‌های Star Citizen با بازیگر نقش اصلی Days Gone یعنی Sam Witwer که به عنوان «دیکن سنت جان»‌ ایفای نقش خواهد کرد گفت و گویی داشته است و در طول این مصاحبه مشخص شد عنوان Day Gone ساعت‌ها میان‌پرده سینمایی خواهد داشت.

با توجه به این که منبع رسمی اطلاعات ذکر شده را تایید نکرده است نباید از این گفته‌ها مطمئن باشیم. رئیس بخش سرگرمی جهانی سونی یعنی «شوهی یوشیدا» (Shuhei Yoshida) اخیراً به این نکته اشاره کرده بود که Days Gone بازی بزرگی است و تمرکز خاصی بر روی روایت داستان خواهد داشت.

از آن‌جایی که تمرکز بر روی داستان سرایی در بازی‌های جهان‌باز به خصوص آن‌هایی که پس‌زمینه بقاء و زامبی دارند بسیار سخت است، بی‌صبرانه منتظریم که اطلاعات بیشتری از جانب سونی و استودیو Bend در مورد داستان Days Gone دریافت کنیم.

Days Gone در سال جاری به صورت انحصاری بر روی PS4 منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame