عنوان مبارزه‌ای BlazeBlue: Cross Tag Battle در تاریخ 10 خرداد ماه در ژاپن و آسیا و 15 خرداد در آمریکای شمالی منتشر می‌شود. همچنین شخصیت Blake Belladona از طریق یک افزونه به بازی اضافه خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از Gamatsu شرکت Arc System اعلام‌ کرد بازی مبارزه‌ای BlazeBlue: Cross Tag Battle برای پلتفرم‌های PS4 ،Switch و PC (از طریق استیم) در تاریخ دهم خرداد ماه در ژاپن و آسیا و سپس پنج روز بعد یعنی پانزدهم خرداد در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که شخصیت Blake Belladonna از بازی RWBY به عنوان شخصیت قابل بازی در این عنوان بصورت محتوای قابل دانلود ظاهر خواهد شد. این بازی در مجموع دارای 20 شخصیت اصلی و 20 شخصیت اضافی به عنوان محتوای قابل دانلود می‌باشد.

تا به اینجا تمامی 20 شخصیت اصلی مشخص شده‌اند و Blake Belladonna اولین شخصیت اضافی معرفی شده‌ این بازی است.

در ژاپن بازی مورد نظر با قیمت 5,800 ین (معادل 232 هزار تومان) در خرده‌فروشی‌ها و نسخه‌ی دیجیتالی این بازی نیز 5,370 ین (معادل 214 هزار تومان) قیمت خواهد داشت.

همچنین نسخه‌ی Limited Box این بازی که دارای محتویات اضافی شامل آرت‌بوک و کد دانلود پک All-in-One تمامی شخصیت‌های اضافی میباشد در دسترس قرار خواهد‌ گرفت. این نسخه دارای برچسب مخصوص بازی فقط برای ورژن PS4 و یک کیف مخصوص فقط برای ورژن Switch نیز می‌باشد.

لازم به ذکر است که هردو نسخه‌ی Limited Box و Standard edition در ژاپن ساند ترک‌های بازی را دارا می‌باشند.

در ادامه با تصاویر و پیش‌نمایشی از بازی همراه باشید:

دانلود با کیفیت HD​​​​​​​ | دانلود با کیفیت SD​​​​​​​

 تماشا به‌صورت FullScreen

برای مشاهده‌ی تصاویر فوق روی آنها کلیک کنید.

منبع متن: pardisgame