Final Fantasy XV

با این وجود که تیم هاجیما تاباتا مراحل ساخت Final Fantasy XV را در نوامبر 2016 به اتمام رساندند، کار برروی بازی هنوز متوقف نشده است. در سال 2018 شاهد انتشار محتوای داستانی بیشتری برای تمام نسخه‌های Final Fantasy XV و عرضه آن برای PC خواهیم بود.

به گزارش پردیس گیم، تاباتا اخیرا مصاحبه‌ای با مجله رسمی Xbox برای بریتانیا داشته که در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت کرد. وی حرف‌های خود را با بحث داغ این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی لوت باکس‌ها شروع نمود:

"من چیزی علیه آن‌ها ندارم. با این حال، فکر می‌کنم خالقین لوت باکس‌ها باید مراقب باشند و رابطه خود را با بازیکنان به خطر نیندازند."

از او پرسیده شد در صورتی که منابع نامحدودی برای ساخت بازی رویایی Final Fantasy خود داشت، چه کاری می‌کرد که در پاسخ گفت:

"من دوست داشتم از سایر توسعه‌دهندگان جدا شوم و نسخه‌ای از Final Fantasy بسازم که بتوانید آن را با آزادی کامل تجربه کنید. در چنین عنوانی هرگز نمی‌توان حدس زد چه اتفاقی می‌افتد اما هر بازیکن به میل خودش از بازی لذت خواهد برد."

اگر واقعا روزی چنین منابعی در دست او باشد، قطعا با بازی جذابی روبه‌رو خواهیم بود. عناوین سبک JRPG مثل Final Fantasy با داشتن برخی از استثناها، کمی باعث محدودیت آزادی بازیکنان می‌شوند.

تاباتا در آخر راجع به ویرانه‌های Pitioss و موارد منحصر به‌فرد آن‌ها صحبت کرد و گفت:

"یک نکته در رابطه با راز ویرانه‌های Pitioss، این است که آن‌ها مانند Steyliff Grove توسط تمدن باستانی Solheim رها شده‌اند. حتی ساده‌ترین مکان‌های Eos عمق و تاریخچه خودشان را دارند و هنوز کسی رازهای آن‌ها را کشف نکرده است.

کارکنان مسئول این موضوع، در رابطه با افزودن سیاه‌چال‌ها به محتویات پایانی رویکرد بسیار مثبت و پرشوری داشتند. داشتن ثبات در جهان بازی، یک مورد عالی است اما حتی اگر به قیمت از دست دادن این ثبات بود، می‌خواستم بازیکنان هم با همان اندازه از شور و اشتیاق از سیاه‌چال‌ها لذت ببرند."

تاباتا در حال آماده‌سازی خود برای رفتن به پروژه بعدی‌ است و در صورت انتشار جزئیات تازه‌ای از طرف Square Enix، ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت.

منبع متن: pardisgame