به تازگی کنترلر جدیدی با نام Onyx برای کنسول پلی استیشن ۴ معرفی شده که توسط شرکت Hori ساخته شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید. به تازگی بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی، یک کنترلر جدید را برای کنسول پلی استیشن ۴ با نام Onyx معرفی کرده است که توسط شرکت Hori […]

کنترلر جدیدی با نام Onyx برای کنسول پلی استیشن ۴ معرفی شد

به تازگی کنترلر جدیدی با نام Onyx برای کنسول پلی استیشن ۴ معرفی شده که توسط شرکت Hori ساخته شده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

به تازگی بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی، یک کنترلر جدید را برای کنسول پلی استیشن ۴ با نام Onyx معرفی کرده است که توسط شرکت Hori ساخته شده و میتواند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. تاریخ عرضه این کنترلر جدید، فردا یعنی ۲۵ دی ماه مصادف با ۱۵ ژانویه اعلام شده است که فردا به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

به طور کلی، کنترلر جدید Hori Onyx به کنترلر Nacon Revolution شباهت زیادی دارد. همچنین کنترلر Nacon Revolution که به صورت اتصال سیمی در دسترس کاربر قرار میگرفت، کنترل Hori Onyx از طریق اتصال بلوتوثی هم قابل استفاده میباشد که یکی از نکات مثبت آن است. این کنترلر جدید از دو موتور جدید برای ویبره و یک صفحه لمسی (تاچ پد)، مثل کنترلر معمولی کنسول پلی استیشن ۴، برخوردار است و از همان Dualshock 4 معمولی الهام گرفته است.

البته در محتویات اولیه جعبه کنترلر Hori Onyx، کابل شارژ USB وجود نخواهد داشت اما کاربران میتوانند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

همان طور که در بالا تر ذکر شد، کنترلر Hori Onyx در تاریخ ۲۵ دی ماه مصادف با ۱۵ ژانویه یعنی فردا، به صورت رسمی عرضه خواهد شد و در دسترس همگان خواهد بود. جالب است بدانید که قیمت این کنترلر جدید هنوز توسط شرکت Hori اعلام نشده است.

در ادامه تصاویر جدید این کنترلر قابل مشاهده است:

منبع متن: gamefa