بتازگی آمازون ایتالیا در وب‌سایت خود عنوان Yoshi را بهمراه تاریخ انتشار آن لیست کرده است. اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشند، اوایل تابستان باید منتظر ملاقات با دوست سبز قدیمی‌مان باشیم. طی چند روز گذشته رویداد Nintendo Direct Mini برگزار شد، و شواهد خبر از این می‌دهند که احتمالا رویدادی بزرگ‌تر در انتظاران هواداران خواهد […]

گزارش: احتمال عرضه عنوان Yoshi در ماه ژوئن

بتازگی آمازون ایتالیا در وب‌سایت خود عنوان Yoshi را بهمراه تاریخ انتشار آن لیست کرده است. اگر اطلاعات ارائه شده صحت داشته باشند، اوایل تابستان باید منتظر ملاقات با دوست سبز قدیمی‌مان باشیم.

طی چند روز گذشته رویداد Nintendo Direct Mini برگزار شد، و شواهد خبر از این می‌دهند که احتمالا رویدادی بزرگ‌تر در انتظاران هواداران خواهد بود. بسیاری از طرفداران منتظر این هستند که چه عناوین جدیدی قرار است برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شوند – بجای دیدن چندین پورت از بازی‌های قدیمی (که البته بسیار هم خوب است).

بتازگی خرده‌فروشی در وب‌سایت خود عنوان Yoshi و زمان انتشار آن را لیست کرده است. براساس آنچه که در وب‌سایت آمازون ایتالیا آمده، طرفداران می‌توانند همراه همیشگی ماریو را در عنوان مستقل خود – Yoshi – و در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر ۱۳۹۷) ملاقات کنند! لازم بذکر است این لیست همچنان برروی سایت آمازون شعبه ایتالیا قرار دارد و حذف نشده، و همین موضوع می‌تواند نکته جالب ماجرا باشد. 

این شعبه از آمازون تاریخ بازی را بصورت مستقل در وب‌سایت خود درج نموده، و در سایر شعبه‌های فروشگاه همچنان تاریخ انتشار بازی برروی ۲۹ دسامبر (۸ دی ۱۳۹۷) قرار دارد. وب‌سایت نینتندو نیز تاریخ عرضه عنوان Yoshi را همچنان سال ۲۰۱۸ (بدون جزئیات دیگر) قید نموده است. همیشه چنین اتفاق‌هایی پیش از عرضه برخی عناوین می‌افتند. اما آیا این بدان معناست که خیلی زودتر از آنچه که انتظارش را داشته‌ایم، با دوست سبزمان دیدار خواهیم کرد؟ فعلا باید تا تائید رسمی صبر کرد. اما همانطور که پیش‌تر ذکر شد، صفحه موجود در وب‌سایت آمازون ایتالیا همچنان پابرجاست.

توضیحاتی در مورد عنوان Yoshi:

Yoshi را در یک ماجراجویی تازه که قرار است تمام انتظارات شما را زیر و رو کند، هدایت کنید! دنیای وسیع و زیبای بازی که بمانند شهری مینیاتوری خلق شده را کاوش کنید؛ جایی که هر مرحله فرعی سبک، منظره و سورپرایزهای خاص خودش را دارد. در هنگام عبور از مراحل و رسیدن به هدف به دنبال آیتم‌های ویژه باشید. حتی می‌توانید در این راه با یکی از دوستان خود همراه شوید.

ویژگی‌های بازی: 

  • در این عنوان اکشن و پلتفرمر همراه Yoshi شوید
  • هر مرحله شامل دو راه اصلی و فرعی است، که مناظر و سورپرایزهای خاص خود را ارائه می‌کند
  • سبک طراحی بازی بمانند دنیایی مینیاتوری است
  • از بازی کردن بهمراه دوست خود (۲ نفر همزمان) لذت ببرید

منبع متن: gamefa