همانطور که در «مرکز ثبت علائم تجاری اروپا و شبکه طراحی» گزارش شده، به تازگی شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) علائم تجاری سه بازی معرفی نشده را به ثبت رسانده است. بر اساس این گزارش، این بازی‌ها Lost on Arrival، Twin Mirror و Under Glass نام دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعات و […]

گزارش: شرکت باندای نامکو سه بازی جدید در دست ساخت دارد

همانطور که در «مرکز ثبت علائم تجاری اروپا و شبکه طراحی» گزارش شده، به تازگی شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) علائم تجاری سه بازی معرفی نشده را به ثبت رسانده است. بر اساس این گزارش، این بازی‌ها Lost on Arrival، Twin Mirror و Under Glass نام دارند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات و جزئیاتی از این سه بازی که در بالا به آن‌ها اشاره شد در دست نیست اما تنها می‌دانیم که فهرست‌بندی این علائم به تاریخ دوشنبه ۲۰ آذر ماه (۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) بازمی‌گردد و در فرانسه صورت گرفته است.

شرکت ژاپنی باندای نامکو علاوه بر ثبت علائم تجاری جدید، دامنه‌های اینترنتی تازه‌‌ای هم به ثبت رسانده که گرچه در حال حاضر در دسترس نیستند اما ارتباط‌هایی با علائم تجاری مورد بحث دارند و به نوعی بازی ویدئویی بودن آن‌ها را به اثبات می‌رسانند. این دامنه‌های اینترنتی به شرح ذیل هستند:

۱٫ lost-on-arrival.com
۲٫ lost-on-arrival-game.com
۳٫ lostonarrival-game.com
۴٫ twin-mirror-game.com
۵٫ twinmirror-game.com
۶٫ under-glass-game.com
۷٫ underglass-game.com

در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در این باره در دست نیست و باید منتظر واکنش رسمی شرکت باندای نامکو در این زمینه بمانیم.

منبع متن: gamefa