اگر از طرفداران Gravity Rush 2 هستید می‌توانید برای مدتی نفس راحتی بکشید چرا که سونی در حال حاضر قرار نیست سرورهای این بازی را ببندد. پس از تلاشی که طرفداران سری مهجورتر Gravity Rush برای بازداشتن شرکت سونی از بستن سرورهای این بازی با کمپین حمایتی #DontForgetGravityRush در سطح فضای مجازی انجام دادند، بالاخره […]

فعلاً خبری از بسته شدن سرورهای Gravity Rush 2 نیست

اگر از طرفداران Gravity Rush 2 هستید می‌توانید برای مدتی نفس راحتی بکشید چرا که سونی در حال حاضر قرار نیست سرورهای این بازی را ببندد.

پس از تلاشی که طرفداران سری مهجورتر Gravity Rush برای بازداشتن شرکت سونی از بستن سرورهای این بازی با کمپین حمایتی #DontForgetGravityRush در سطح فضای مجازی انجام دادند، بالاخره به نظر آن‌ها پیروز شده‌اند. اخیراً این سری ۲۰ هزار بازیکن جدید پیدا کرده و بازیکنان قدیمی هم برای حمایت از آن، دوباره به سراغ آن آمده‌اند.

در ابتدا شرکت سونی تصمیم گرفته بود که به فعالیت‌های سرورهای آنلاین این سری در تاریخ ۱۹ ژانویه سال جاری یعنی ۵ روز دیگر (۲۹ دی) پایان دهد ولی اکنون و به لطف کمپین بزرگی که طرفداران این بازی برگزار کردند و تعداد بازیکنان این عنوان افزایش چشمگیری داشت، قرار است این اتفاق ۷ ماه به عقب بیفتد. اکنون قرار است تا سرورهای این سری در تاریخ ۱۹ ژولیه (برابر با ۲۸ تیر سال ۱۳۹۷) اتفاق بیفتد و در آن تاریخ شاهد بسته شدن سرورهای آن خواهیم بود. البته بد نیست اشاره کنیم ویژگی‎‌های آنلاین این سری اصلاً و ابداً حیاتی نیست و فقط شامل برخی آیتم‌های تزئینی و لباس‌ها و مواردی شبیه به این می‌شود. هیچ کدام از تروفی‌های Gravity Rush 2 هم به بخش آنلاین آن مربوط نیست و اگر می‌خواهید تروفی پلاتینیوم آن را کسب کنید نیازی به نگرانی نیست. البته با بسته شدن سرورهای بازی به هر حال برخی محتویات از دسترس خارج خواهد شد ولی باز هم آن محتویات، چیز خیلی دندان گیری نیست.

این اولین باری نیست که سونی تصمیم می‌گیرد تا به سرورهای برخی عناوین پایان ببخشد و قبلاً هم اخباری در مورد خاموش شدن سرورهای Demon Souls و Killzone 2 و حتی Killzone 3 به گوش رسیده بود ولی خب این عناوین مربوط به نسل هفت است و اتمام کار سرورهای آن طبیعی، اما Gravity Rush 2 عنوانی جدید است و این تصمیم سونی نشان می‌دهد بازی از نظر تجاری و فروش در حد انتظارات عمل نکرده است.

منبع متن: gamefa