Death Trash یک بازی‌پسا آخرزمانی سایبرپانک به سبک نقش‌آفرینی، و مملو از صحنه‌های چندش آور و عجیب، هیولاهای بزرگ و مضامین پلید است! ولی چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، هنر تصویری این بازی است؛ پیکسل آرت پیچیده‌ای که چندش آور و در عین حال جذاب است. هیولاهایی را می‌بینید که سرهای آدمیزاد به دست دارند، دیوارهایی که خون از آنها تراوش می‌کند، و کیسه‌های چرکی که روی زمین پخش هستند. نگاهی به این تصاویر بیندازید:

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، در این بازی قرار است شاهد مبارزات و جنگ‌های گروهی در یک سیاره ی دور باشید. جایی که "قلب برای خون و گوشت می‌تپد."

سازنده‌ی Death Trash، استفان هاولبرینکس، از Planescape: Torment و Ultima 7 به عنوان منابع الهامش یاد می‌کند و به ما وعده‌ی یک بازی نقش آفرینی خوب با حق انتخاب‌های فراوان را می‌دهد؛ به طوری که هر شخصیت غیر قابل بازی را می‌توانید بکشید. مکالمات در زمان واقعی اتفاق می‌افتند، بنابراین اگر حوصله‌ی حرف زدن ندارید می‌توانید به جای دیگری بروید.

مبارزات هم در زمان واقعی بوده و بسیار جالب به نظر می‌رسند، به طوری که شخصیت‌های شما سرعت عمل‌های متفاوت و حرکات زیادی خواهند داشت. همچنین می‌توانید از قدرت‌های ذهنی و روحی، برای غلبه و کنترل استفاده کنید و توانایی رفتن به بازی دوستتان و کمک به او را هم خواهید داشت.

تاریخ عرضه‌ی این بازی فعلا مشخص نیست اما با توجه به توضیحات و عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده، به نظر می‌آید که ارزش امتحان کردن را داشته‌ باشد.

شما را دعوت به تماشای ویدئویی از نمونه‌ی اولیه‌ی این بازی می‌کنم:

دانلود SD _ دانلود HD

تماشا به صورت Full Screen

منبع متن: pardisgame