عنوان SteamWorld Dig 2 یکی از برجسته‌ترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۷ میلادی محسوب می‌گردد. این بازی که توسط شرکت Image & Form توسعه یافته، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد. هرچند این مورد ممکن است که به زودی تغییر […]

احتمال عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی SteamWorld Dig 2 به صورت فیزیکی

عنوان SteamWorld Dig 2 یکی از برجسته‌ترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۷ میلادی محسوب می‌گردد. این بازی که توسط شرکت Image & Form توسعه یافته، در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار دارد. هرچند این مورد ممکن است که به زودی تغییر کند چراکه سازمان رده‌بندی بازی‌های ویدئویی در ایالات متحده آمریکا (USK) که به عنوان سازمانی خودگردان در زمینه سرگرمی‌های نرم‌افزاری هم شناخته می‌شود، این بازی را برای عرضه به صورت فیزیکی فهرست کرده است.

بر اساس این جزئیات، احتمالاً این بازی به صورت فیزیکی بر روی کنسول نینتندو سوییچ توسط شرکت رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) عرضه و منتشر گردد. توزیع‌کننده یادشده تاکنون بارها با استودیوی Image & Form همکاری داشته است که از جمله این موارد می‌توان به انتشار بازی SteamWorld Collection بر روی کنسول Wii U اشاره کرد. بنابراین، گمان می‌رود که این دو شرکت بار دیگر با هم همکاری کنند و بازی SteamWorld Dig 2 را به صورت فیزیکی برای کنسول محبوب و موفق نینتندو سوییچ منتشر سازند.

لازم به اشاره است که هنوز شرکت Image & Form در این باره صحبت نکرده است بنابراین تا انتشار اطلاعات رسمی، این گفته‌ها را به چشم یک شایعه در نظر بگیرید. با این حال، انتشار بازی SteamWorld Dig 2 برای نینتندو سوییچ آن هم به صورت فیزیکی، امری دور از ذهن نیست. چراکه استودیوی Image & Form برنامه دارد تا بیشتر بازی‌های خود را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دهد.

اگر مطلع باشید، مدتی پیش شرکت Image & Form به انتشار بازی SteamWorld Heist بر روی نینتندو سوییچ اشاره کرد. کمی بعد هم بازی SteamWorld Heist: Ultimate Edition برای عرضه بر روی این پلتفرم تائید شد. این نسخه از بازی که مدتی است با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار دارد شامل بازی اصلی و همچنین تمام محتوای اضافی منتشر شده برای آن می‌شود.

بازی SteamWorld Dig 2 دنباله‌روی ویژگی‌های خوب نسخه اول این سری است. در این بازی باید به اعماق زمین بروید و با ماجراجویی‌های جدید، به دنبال راستی (Rusty) بگردید. این دنباله بیشتر اکشن بود و از مدت زمان گیم‌پلی بیشتری هم نسبت به بازی نخست خود برخوردار است.

منبع متن: gamefa