Wushu Studios

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، تعدادی از سازندگان دو بازی Driveclub و Motorstorm استودیو جدیدی در لیورپول تاسیس کردند تا بر روی یک بازی با تم علی‌-تخیلی کار کنند. این استودیو که Wushu Studio نام دارد، متشکل از «الن مک‌درموت» (Alan McDermott) و «نیگل کرشا» (Nigel Kershaw) به عنوان کارگردان طراحی و «استوارت ترور» (Stuart Trevor) به عنوان کارگردان هنری است. این سه شخص بر روی هر دو عنوان Motorsport و Driveclub برای سونی کار کردند و به غیر از آن با Deep Silver و Revolution Software نیز مشارکت داشته‌اند.

Wushu همچنین طراح نقاشی‌های مفهومی استودیو BioWare یعنی «الکس فیگینی»(Alex Figini) را که بر روی Mass Effect 3 کار کرده بود نیز به استخدام خود در آورده است. در حال حاضر این استودیو شامل 11 نفر کارمند می‌شود و با هدف دور شدن از عناوین AAA برای ساخت بازی‌هایی با مکانیک‌های جذاب، مفاهیم منحصر به فرد و ارائه سرگرمی به مخاطب با گیمپلی نوآورانه تاسیس شده است.

تا به الآن Wushu Studio از بازی اول خود رونمایی نکرده است، اما کارکنان آن گفته‌اند که عملی کردن نمونه‌های اولیه‌ اید‌ه‌هایشان با استفاده از Unreal Engine 4 را از ماه شهریور (سپتامبر 2017) شروع کرده‌اند. گفته شده است که این ایده‌ها در مورد یک "الهام وسوسه‌انگیز و غیرمنتظره" در ژانر علمی‌تخیلی به شمار می‌رود.

«مک‌درموت» در این مورد گفت:

"هسته‌ اصلی تیم ما در Wushu با یکدیگر بر روی پروژه‌های بزرگی در طول این سال‌ها کار کرده است، بنابراین هیچ وقتی برای ایجاد هماهنگی بین ما صرف نمی‌شود. ما در حال حاضر ایده‌های مختلف را امتحان می‌کنیم و به این ایده‌ها هم از منظر یک سازنده و هم از دید یک بازیکن نگاه می‌کنیم. ما متوجه شدیم که برای بهتر شدن ایده‌ها و فهمیدن نحوه‌ کار با آن‌ها باید گیمپلی را نمونه‌سازی کنیم. برای همین به Unreal Engine 4 روی آوردیم چرا که این موتورگرافیکی بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی نمونه‌‌ اولیه به سازنده تحویل می‌دهد. در آخر باید بگویم که این پروژه چیزی نیست که مردم از ما انتظار دارند، این یک بازی مسابقه‌ای ماشین‌سواری نخواهد بود."

نظر شما در این‌ باره چیست؟

منبع متن: pardisgame