در ژانویه ۲۰۱۸، یوبی سافت نخستین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Origins را به نام The Hidden Ones منتشر خواهد کرد: یوبی سافت طی پست جدیدی که در شبکه استیم منتشر کرده است، جزئیات جدیدی را درباره این بسته الحاقی به اشتراک گذاشت. یکی از اعضای تیم پشتیبانی یوبی سافت در انجمن شبکه استیم موارد […]

بسته الحاقی Hidden ones بازی Assassin’s creed origins ده سال پس از وقایع بازی اصلی جریان دارد

در ژانویه ۲۰۱۸، یوبی سافت نخستین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Origins را به نام The Hidden Ones منتشر خواهد کرد: یوبی سافت طی پست جدیدی که در شبکه استیم منتشر کرده است، جزئیات جدیدی را درباره این بسته الحاقی به اشتراک گذاشت.

یکی از اعضای تیم پشتیبانی یوبی سافت در انجمن شبکه استیم موارد زیر را از این بسته الحاقی تایید کرد: “داستان اولین بسته الحاقی این بازی ۱۰ سال پس از داستان اصلی جریان دارد. این بسته الحاقی برای اواخر ژانویه ( تا ۱۱ بهمن ) در نظر گرفته شده است. دومین بسته الحاقی قرار است مانند یک سناریوی «چه می‌شد اگر … ؟» باشد و عناصری فانتزی به بازی اضافه کند و این اتفاق ناشی از یک گلیچ که در Animus بوجود آمده است می‌باشد.

بنابراین برای بسته الحاقی The Hidden Ones بازی Assassin’s Creed Origins بهتر است شما داستان اصلی بازی را به اتمام برسانید و بعد به سراغ این بسته الحاقی بروید، زیرا همانطور که گفته شد داستان این بسته الحاقی ۱۰ سال پس از داستان بازی Assassins Creed Origins جریان دارد، و ممکن است برای شما چیزی نامفهوم و یا فاش کننده داستان اصلی باشد.

بسته الحاقی دوم جدا از داستان اصلی مطرح خواهد شد، و بیشتر به بخش های فانتزی خواهد پرداخت، و این بسته ممکن است با این سناریو که یک گلیچ در Animus ایجاد شده است ساخته شود.

در‌حالی که طرفداران منتظر منتشر شدن تاریخ انتشار بسته الحاقی The Hidden Ones برای پلتفرم های کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان هستند، شرکت یوبی سافت تاریخی را برای  عرضه این بسته الحاقی مشخص نکرده است، در عین حال تایید می کند که این بسته الحاقی در ماه جاری عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa