بخش Battle Royale عنوان Fortnite با اینکه مدت زمان کمی از عرضه‌اش می‌گذرد، موفق به کسب رکورد چشم‌گیر جدیدی شده و بازیکنانش از مرز ۴۰ میلیون نفر گذر کرده‌اند. همچنین به‌تازگی بیشترین تعداد بازیکنان همزمانش را با ۲ میلیون نفر تجربه کرده است. Eric Williamson، طراح سیستم ارشد Fortnite، در گفت و گو با وب‌سایت […]

Fortnite: Battle Royale به ۴۰ میلیون بازیکن دست یافت | بیش از ۲ میلیون بازیکن همزمان

بخش Battle Royale عنوان Fortnite با اینکه مدت زمان کمی از عرضه‌اش می‌گذرد، موفق به کسب رکورد چشم‌گیر جدیدی شده و بازیکنانش از مرز ۴۰ میلیون نفر گذر کرده‌اند. همچنین به‌تازگی بیشترین تعداد بازیکنان همزمانش را با ۲ میلیون نفر تجربه کرده است.

Eric Williamson، طراح سیستم ارشد Fortnite، در گفت و گو با وب‌سایت یوروگیمر راجع به این آمار جدید چنین گفته است:

ساده‌تر بگویم، برخی از اعضای استودیو می‌گویند که می‌توانیم به بزرگ‌ترین بازی Battle Royale در غرب تبدیل شویم که دیوانه‌کننده است.

Fortnite: Battle Royale دیرتر از رقیب اصلی‌اش یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شده و توانسته به چنین آماری دست پیدا کند که خبر بزرگی است. همچنین باید توجه داشت که PUBG یک بازی رایگان و اصطلاحاً Free to Play بوده است.

سازنده‌ی Fortnite یعنی اپیک گیمز همچنین به‌خاطر عرضه‌ی سریع به‌روزرسان‌های قابل توجه و مهم توانسته اعتبار خوبی کسب کند و به‌روزرسان بعدی Battle Royale نیز قرار است مکان‌های جدیدی را به نقشه‌ی کنونی اضافه کند. به همراه شهر، این نقشه زیست‌بوم‌های بیشتری را خواهد داشت و همه‌ی این تغییرات، به لطف قابلیت Level Steaming موتور Unreal Engine بوده که Williamson در مورد آن چنین توضیح داده است:

این به ما اجازه می‌دهد که عملکرد و اجرا را بهبود ببخشیم اما همچنین این امکان را فراهم می‌کند که این نقشه را در آینده بهتر از قبل سازیم. Level streaming یک تکنولوژی است که محدودیت‌هایمان را از سر بر می‌دارد تا بتوانیم کیفیت و تنوع این منطقه را که در آن هستیم در هر زمانی افزایش دهیم. این تکنولوژی عالی و بزرگی است که نه تنها در Battle Royale بلکه در تمامی عناوینمان برروی Unreal Engine کاربرد دارد.

Fortnite هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

منبع متن: gamefa