Dark Souls: Remastered هفته‌ی گذشته در نمایش Nintendo Direct Mini برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی معرفی شد و بسیاری از طرفداران را خوشحال کرد. به‌تازگی گزارش شده که توسعه و تولید این نسخه‌ی بازسازی شده به عهده‌ی استودیوی لهستانی QLOC است. با اینکه به جز نرخ فریم، رزولوشن و تعداد بازیکنان آنلاین، جزئیات […]

گزارش: Dark Souls: Remastered توسط QLOC توسعه می‌یابد

Dark Souls: Remastered هفته‌ی گذشته در نمایش Nintendo Direct Mini برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمی معرفی شد و بسیاری از طرفداران را خوشحال کرد. به‌تازگی گزارش شده که توسعه و تولید این نسخه‌ی بازسازی شده به عهده‌ی استودیوی لهستانی QLOC است.

با اینکه به جز نرخ فریم، رزولوشن و تعداد بازیکنان آنلاین، جزئیات دیگری از Dark Souls: Remastered رسماً منتشر نشده، به‌تازگی Laura Kate Dale که منبع معتبر و قابل اعتمادی محسوب می‌شود، در توئیتر گزارش داده است که نسخه‌های رایانه‌ی شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس واکس این عنوان توسط استودیوی لهستانی QLOC در دست توسعه قرار دارد. گرچه شاید فرام سافت‌ور در این امر دخیل باشد اما تمامی کارها را انجام نمی‌دهد.

QLOC که ظاهراً در حال کار برروی Dark Souls: Remastered است، سابقه‌ی کار روی پورت رایانه‌های شخصی Mortal Kombat XL ،God Eater ،Dragon’s Dogma Dark Arisen ،Dragon Ball: Xenoverse و اخیراً Injustice 2 را داشته است.

Dark Souls: Remastered در تاریخ ۲۵ مه (۴ خرداد ۱۳۹۷) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌گردد. جزئیات بیشتر این بازی نظیر کیفیت اجرایی آن روی پلتفرم‌های مختلف را از اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa